ای مگ

بهترین ضد آفتاب پوست چرب

ضد آفتاب پوست چرب

انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب پوست چرب با کیفیت تا حد زیادی به نوع و درصد چربی پوستتان بستگی دارد. طبق تحقیقات متخصصان پوست و همچنین انجمن سرطان پوست، کرم ضد آفتاب با SPF 30 تا 96 درصد از پوست ما محافظت می کند.

انتخاب ضد آفتاب خوب برای پوست چرب به ظاهر کار دشواری می آید ولی با پیشرفت های به دست آمده در عرصه فناوری انتخاب یک ضدآفتاب خوب برای پوست چرب با مشاهده دقیق‌تر، دارای ویژگی هایی می باشد و با دانستن آنها به راحتی می توانید عالی ترین ضد آفتاب پوست چرب را انتخاب و خریداری کنید. ما قصد داریم در این راه به شما کمک کنیم تا بهترین ضد آفتاب پوست چرب مناسب خودتان را پیدا کنید.

چرا از کرم ضد آفتاب پوست چرب استفاده کنیم؟

چه فصل تابستان باشد و چه نباشد، ضدآفتاب خوب برای پوست چرب یکی از اقلام ضروری مراقبت از پوست های چرب است. در هر زمان سال اشعه ماوراء بنفش می تواند بر روی پوست تاثیر بگذارد و آسیبی همیشگی روی پوست به جای بگذارد.آفتاب سوختگی و هایپرپیگمانتاسیون می تواند در اثر قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید باشد؛ زیرا آنها عمیقاً وارد سلول های پوست می شوند و در روند ظریف تجدید سلول های پوست اختلال ایجاد می کنند.

 پیری زودرس و از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست از دیگر عوارض قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. کرم ضد آفتاب برای پوست های چرب می تواند محافظی بر روی پوست ایجاد کند که اشعه ماوراء بنفش را منعکس می کند و به عنوان سدی در برابر آسیب عمل می کند. اگرچه نمونه ها متفاوتی از کرم‌های ضد آفتاب در دسترس هستند، اما کرم‌های ضد آفتاب پوست‌ چرب موثرترین هستند، زیرا منافذ را مسدود نمی‌کنند و احساس سبکی فوق‌العاده‌ای روی پوست ایجاد می کنند.

برای خرید و استعلام قیمت کرم ضد آفتاب مخصوص پوستتان کلیک کنید.

خرید کرم ضد آفتاب پوست چرب

مزایای استفاده از ضد آفتاب پوست های چرب

بهتر است باهم مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب پوست چرب را تجزیه و تحلیل کنیم.

 مبارزه با اشعه های مضر UVA/B

جو ما از تخریب محیط زیست رنج می برد که باعث نازک شدن لایه اوزون نیز شده است. اگرچه پوست شما به دوز روزانه ویتامین D نیاز دارد، اما لازم نیست پوست سالم را به خطر بیندازید. کرم ضد آفتاب پوست چرب می تواند از پوست شما در برابر اشعه های آسیب رسان محافظت کند و نفوذ نور به سلول های پوستی و پیری زودرس پوست را متوقف کند.

به بهبود شفافیت پوست و تقویت پوست کمک می کند

کرم ضد آفتاب پوست چرب به حفظ پروتئین های حیاتی سفت کننده پوست از جمله کلاژن، کراتین و الاستین کمک می کند. علاوه بر این، رطوبت کافی را در سلول های پوست شما حفظ می کند تا تحریک و خشکی پوست را کاهش دهد.

از پیری زودرس جلوگیری می کند

محافظت از پوست بسیار مهم است؛ زیرا عوامل محیطی به سلامت پوست آسیب می رسانند و باعث ایجاد چین و چروک، خطوط ریز، تغییر یا نابودی رنگدانه ها، خشکی پوست و سایر علائم پیری می شوند. همچنین شما با استفاده از ضد آفتاب پوست های چرب می توانید پوستی جوان‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر داشته باشید.

از مبتلا شدن به سرطان پوست جلوگیری می کند

همانطور که اشعه خورشید به سلول های پوست نفوذ می کند، آسیب طولانی مدت خورشید می تواند باعث سرطان پوست شود. کرم ضد آفتاب برای پوست های چرب با طیف وسیع SPF خود ممکن است، علائم اولیه بیماری های پوستی را از بین ببرد و از آسیب های ناشی از نور خورشید جلوگیری کند.

ضد آفتاب مناسب هر فرد از انواع پوست محافظت می کند

استفاده از ضد آفتاب در هر فرد با هر نوع پوستی، چه چرب، چه خشک یا معمولی، کاملا کمک کننده است. به طور کلی، مردان بیشتر از زنان مستعد داشتن پوست چرب هستند. بنابراین، مردانی که پوست حساس، چرب یا مستعد آکنه دارند باید از ضدآفتاب های بسیار سبک بر پایه ژل و آب استفاده کنند.

کرم ضدآفتاب به درمان جوش می پردازد

آفتاب می‌تواند برای هر نوع پوستی مضر باشد. پس کرم ضد آفتاب برای پوست های چرب و جوش دار باید به بخش مستمر در زندگی روزمره و روتین مراقبت پوست همه افراد، در هر فصل و روز سال تبدیل شود. خصوصا که آفتاب می‌تواند سبب حساسیت زا شدن هرچه بیشتر پوست‌ جوش‌دار شود و جای زخم ها و جوش‌های صورت را بدتر کند.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب

ویژگی های بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب چیست؟

وقتی به دنبال خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از برند خارجی مثل ماسک مو، کرم آبرسان یا خرید ضد آفتاب می رویم، یعنی در پی محصولی با کیفیت هستیم و دوست داریم که اگر هزینه زیادی را پرداخت می کنیم، از کیفیت آن محصول خیالمان راحت باشد؛ با این وجود اگر ندانیم ویژگی های بهترین ضدآفتاب برای پوست چرب چیست؟! شاید کمی ضرر هم بکنیم. پس ابتدا لازم است قبل از انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب پوست چرب ویژگی های یک ضدآفتاب مرغوب را بررسی کنیم.

ضد آفتاب مناسب پوست چرب و جوش دار چه ویژگی‌هایی دارد؟

ضد آفتاب مخصوص پوست جوش دار باید برچسب oil-free و Non-comedogenic داشته باشد تا سبب مسدود نشدن منافذ پوست و ایجاد نشدن جوش شود. البته به کلمه water base روی جلد ضدآفتاب نیز توجه کنید. ضد آفتاب‌هایی که بر پایه آب ایجاد شده‌اند، به طور معمول برای پوست‌های چرب و جوش‌دار بسیار عالی هستند.

ضد آفتاب برای پوست چرب و حساس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

محصولات ضد آفتاب برای پوست چرب و حساس با سایر ضدآفتاب ها فرق می کند. همانطور که می دانید؛ پوست های حساس به کوچکترین عامل خارجی واکنش نشان می دهند. نور خورشید سریع روی این نوع پوست تاثیر می گذارد و پوست حساس را برافروخته و قرمز می کند. این برافروختگی ها می تواند باعث ایجاد آلرژی و ورم شود. با این تفاسیر باید ضد آفتاب برای پوست چرب و حساس را طوری انتخاب کنید که SPF بالاتری نسبت به ضدآفتاب های دیگر و دوام و ماندگاری بیشتری در زیر نور آفتاب داشته باشد.

از طرف دیگر مواد تشکیل دهنده و فرمولاسیون هر لوازم آرایشی و بهداشتی مثل رنگ مو، شامپو و ضدآفتاب پوست خشک و چرب به سرعت بر روی پوست های حساس اثر می گذارند؛ پس مهم است که بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب را به گونه ای انتخاب کنید که فاقد الکل، مواد معطر و هر ماده محرک دیگری باشد، چون به سرعت روی پوست اثر گذاشته و پوست حساس را قرمز و دچار خارش می کند.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب

معرفی چند مورد از بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب

در این بخش 6 مورد از بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب موجود در فروشگاه آنلاین الینو را معرفی می کنیم.

ضد آفتاب پوست چرب اون مستعد آکنه

یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست چرب و جوشدار، کرم ضدآفتاب رنگی اون پوست چرب (avene) است. این یک کرم حفاظتی بسیار قوی دربرابر نور شدید خورشید برای پوست های چرب و مستعد جوش فرموله شده است. فاقد چربی ، پارابن، سیلیکون و اکتوکرایلن می باشد. همچنین ضدالتهاب و آبرسان هم است.

ویژگی ها:

  • کنترل کننده چربی و ضدجوش
  • 50 اس پی اف
  • کاملا ضدآب
  • ضدالتهاب و التیام بخش به خاطر وجود آب چشمه اون
  • مناسب پوست های چرب و مستعدآکنه

ضد آفتاب پوست چرب اون مستعد آکنه

فلویید بی رنگ ضد آفتاب لانسون

با تکنولوژی و فناوری پیشرفته محصولات این برند دارای ویژگی اکسیژن رسانی عمیق به پوست هستند که راهکاری تخصصی برای پیشگیری از چین و چروک پوست و کاهش روند پیری پوست است. این ضد آفتاب بی رنگ خواص ضد چروک قوی دارد که تحول بزرگی در دیگر محصولات ضدآفتاب ایجاد کرده است. بسیار سبک و مناسب پوست های چرب و مختلط است.

ویژگی ها:

  • حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین E
  • دارای عصاره قاصدک که از جذب آلودگی هوا بر صورت ممانعت می کند.
  • محافظت کامل از لک و جای جوش در برابر آفتاب
  • تنظیم کننده چربی و ضدجوش
  • فاقد چربی
  • برند فرانسه

فلویید بی رنگ ضد آفتاب لانسون

کرم ضد آفتاب اوسرین مخصوص پوست چرب

ژل کرم ضدآفتاب اوسرین مخصوص پوست های چرب، مستعد آکنه و حساس می باشد. این ضدآفتاب چربی پوست صورت شما را کنترل می کند و نمایی کاملا مات، با جذب بالا و سریع را دارا است. با تکنولوژی و فناوری پیشرفته Spectral از پوست محافظت می کند همچنین با +SPF50 از پوست در مقابل نور مضر آفتاب و آسیب دیدگی کاملا مراقبت می کند.

ویژگی ها:

  • کاملا سبک با جذب فوق العاده
  • فاقد الکل و عطر و پارابن
  • دارای پوششی مات و ضدبراق
  • مناسب زیر آرایش
  • ضدآب
  • از پیری زودرس پوست جلوگیری میکند.
  • ماندگاری بالا
  • ضدالتهاب و قرمزی

کرم ضد آفتاب اوسرین مخصوص پوست چرب

ضد آفتاب لاروش پوزای مخصوص پوست چرب

ضدآفتاب لاروش پوزای بی رنگ و ضد براق مناسب افرادی با پوست چرب و حساس که از چربی و براقی پوست خود راضی نیستند. یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست چرب و جوشدار، ضدآفتاب لاروش پوزای است. همچنین این ضدآفتاب برند فرانسوی است و ضدآب و سبک می باشد.

ویژگی ها:

  • بدون به جاگذاشتن اثر سفیدی روی پوست
  • پیشگیری از ایجاد لک
  • حاوی عصاره خاص گیاهی و دارای ویتامین E
  • 50 میل
  • بدون عطر و هرگونه مواد مضر
  • بدون ایجاد حساسیت
  • مناسب پوست مختلط رو به چرب، حساس و مستعد جوش و پوست کاملا چرب

ضد آفتاب لاروش پوزای مخصوص پوست چرب

کرم ضدآفتاب فتودرم مکس بایودرما

ضدآفتاب رنگی بایودرما با نام BIODERMA Photoderm MAX spf 100 با خاصیت ضد براقی و کنترل کننده چربی محصولی عالی مناسب پوست های چرب و مختلط و حتی تایپ پوستی حساس است. باعث شفافیت پوست شده و از تیرگی و جای لک و کک و مک پیشگیری می کند.

ویژگی ها:

  • محصول فرانسه
  • مقاوم در برابر تعریق و آب
  • فاقد چربی
  • مناسب پوست های کک و مک دار و روشن
  • برای زیرآرایش یا پایه آرایش بسیار مناسب است
  • ضدالتهاب
  • دارای رنگ بژ روشن

کرم ضدآفتاب فتودرم مکس بایودرما

ضد آفتاب برند فلوئید ویشی مخصوص پوست چرب و مختلط

این ضد آفتاب مخصوص پوست چرب و مختلط  با نام فلوئید ویشی است. همانطور که میدانید عامل اصلی چین و چروک و سوختگی و قرمزی پوست نور خورشید است. قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر نور خورشید عوارض زیادی دارد که این کرم از این عوارض جلوگیری کرده و همچنین ماهیت نرم و لطیفی دارد.

ویژگی ها:

  • محصول فرانسه
  • 50 اس پی اف
  • ضدآب و مرطوب کننده
  • فاقد چربی و پارابن
  • مات

ضد آفتاب برند فلوئید ویشی مخصوص پوست چرب و مختلط

دیدگاهی در مورد “بهترین ضد آفتاب پوست چرب

  1. blank داووی گفت:

    مارک اون توی تمام محصولات آرایشی و بهداشتی که ارائه میکنم بهترین کیفیت و داره پیشنهاد میکنم امتحان کنید

  2. blank صبوریان گفت:

    حدود یه ماه پیش کرم فلویید و برای خاهر خریدم و خیلی رضیه ازش

  3. blank bahadori گفت:

    اگه بخام یه کرم فوق العاده عالی بهتون معرفی کنم پیشنهاد میدم حتما از کرم لاروش پوزای استفاده کنید

  4. blank rahmati گفت:

    من به پیشنهاد یکی از دوستام کرم فتودرم و برای کک های صورتم گرفتم خیلی خوبه الان مدته استفاده میکنم و خیلی راضی هستم

  5. blank rahmati گفت:

    من به پیشنهاد یکی از دوستام کرم فتودرم و برای لک های صورتم گرفتم خیلی خوبه الان مدته استفاده میکنم و خیلی راضی هستم

  6. blank khorsand گفت:

    کرم ضد آفتاب فلوئید ویشی بی رنگ هم وجود داره ؟؟؟

  7. blank habibi گفت:

    یه کرم ضد آفتاب میخام که به ازبین بردن جوش هم کمک کنه

  8. blank ebrahimi گفت:

    یه ضد آفتاب میخام برای دختر حدودا 12 سالشه و پوست چربی داره ممنون میشم کمکم کنید

  9. blank زهره اقبالی گفت:

    ضدآفتاب فتودرم مکس بایودرما برای تمامی سنین قابل استفاده هست؟؟

  10. blank حمیده شریفی گفت:

    خیلی وقته از ضد آفتاب فلوئید ویشی استفاده میکنیم خیلی راضی ام پوشش دهی خوبی داره و پوست و نرم و مرطوب میکنه

  11. blank زینب رحمانی گفت:

    سلام ممنون میشم یه مارک ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار معرفی کنید

  12. blank sobhani گفت:

    سلام
    من پوستم چرب و گندمیه کدوم ضد آفتاب برام بهتره؟؟؟ صورتم کمی جوش هم داره

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر از تمام برند ها در طیف قیمتی متنوع موجوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *