ای مگ

برخی از بهترین ضدآفتاب های پوست خشک را بیشتر بشناسید

ضد آفتاب پوست خشک

انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب برای پوست خشک خوب تا حد زیادی به نوع و جنس پوستتان بستگی دارد. طبق تحقیقات متخصصان پوست و همچنین انجمن سرطان پوست، کرم ضد آفتاب با SPF 30 تا 96 درصد از پوست ما محافظت می کند. ضد آفتاب با SPF 50 تا 5/97 درصد از پوست محافظت می کند. انتخاب ضد آفتاب خوب برای پوست خشک به ظاهر کار دشواری می آید ولی با پیشرفت های به دست آمده در عرصه فناوری انتخاب یک ضدآفتاب خوب برای پوست خشک که با مشاهده دقیق تر، دارای ویژگی هایی می باشد و با دانستن آنها به راحتی می توانید بهترین ضد آفتاب پوست خشک را انتخاب و خریداری کنید. در این مطلب ما در این راه به شما کمک می کنیم تا بهترین ضد آفتاب پوست خشک مناسب خودتان را پیدا کنید.

چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

استفاده از کرم ضد آفتاب یکی از بهترین و راحت ترین روش ها برای محافظت و مراقبت از ظاهر و سلامت پوست در هر سنی است. استفاده منظم از کرم ضد آفتاب از آفتاب سوختگی، سرطان پوست و پیری زودرس جلوگیری می کند. آنا چین، متخصص پوست از ایالات متحده آمریکا، می گوید: استفاده تز کرم ضد آفتاب باید بخشی از برنامه روزانه شما باشد.

ضدآفتاب پوست خشک

SPF چیست؟

SPF  فیلتر یا فاکتوری محافظت کننده در برابر آفتاب است و  نشان دهنده توانایی ضد آفتاب برای محافظت در برابر بخش خاصی از اشعه ماوراء بنفش یعنی این دو اشعه مهم UVA و UVB است. اشعه UVB مسئول آفتاب سوختگی و سرطان پوست است. دو بخش دیگر از نور UV وجود دارد: اشعه UVC که از جو زمین عبور نمی کند و اشعه UVA  که همچنین مسئول سرطان پوست و همچنین پیری پوست هستند. ضد آفتابی که طیف وسیعی دارد و اس پی اف بالایی دارد، در برابر اشعه های UVB و UVA پوست را محافظت می کند.

به همین دلیل استفاده از ضد آفتاب مخصوص پوست خشک و حساس در طول دوران زندگی و در روزمره به شدت مهم است و توصیه می شود. در کل کرم ضد آفتاب نمی تواند به صورت 100 درصد از پوست ما محافظت کند و یا نباید زیاد در معرض نور خورشید قرار بگیرید یا اگر باید در معرض نور مستقیم خورشید باشید، باید در کنار محصولات ضد آفتاب و مراقبت از پوست، لباس های محافظ، عینک و کلاه مورد استفاده قرار دهید. بکارگیری این وسایل و مراقبت از پوست در برابر نور مضر خورشید آسیب دیدگی های پوست را کاهش می دهد.

چه مقدار ضد آفتاب نیاز داریم؟

متخصصان پوست در آمریکا طبق تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیدن که برای محافظت از صورت، گردن و بازوها به حدود 1 اونس معادل 29 گرم، کرم ضد آفتاب نیاز دارید. 1 اونس کرم ضد آفتاب را در دست فشار دهید تا کف دست شما را کاملا بپوشاند سپس کاملا صورت و گردن و هرجایی که در معرض نور خورشید است را کرم بزنید. برای محافظت از صورت و گردن، به نصف قاشق چایخوری نیاز دارید و برای صورت به اندازه دو انگشت کرم بزنید؛ چون پوست صورت نسبت به بقیه جاها حساس تر است باید بیشتر کرم ضد آفتاب زده شود.

برای خرید و اطلاع از قیمت کرم ضد آفتاب کلیک کنید.

ضد آفتاب پوست خشک و حساس

ضد آفتاب پوست خشک و حساس

حساسیت زا بودن پوست ها یک امری طبیعی است که به دلیل عوامل گوناگونی به وجود می آید. پوست حساس، همانطور که از نامش پیداست بیشتر مستعد انواع واکنش های پوستی است و به آسانی تحریک می شود و آسیب می بیند. در تیتر قبل به این اشاره کردیم که استفاده از ضد آفتاب چقدر امر مهمی و ضروری است؛ ولی این موضوع برای پوست های حساس از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و مراقبت های بیشتری نیز نیاز دارد.

 قرار گیری در معرض نور خورشید مشکلات به وجود آمده از حساسیت پوستی را دو چندان می کند؛ پس مهم است که افراد با پوست حساس و خشک از یک ضد آفتاب مخصوص پوست خشک و حساس استفاده کنند. این محصولات به طور معمول باید دارای مرطوب کننده و آبرسان باشند. ضد آفتاب پوست خشک و حساس، دارای ترکیباتی مثل ضد التهاب و.. است.

شما می توانید در کنار استفاده از ضد آفتاب پوست خشک از یک کرم آبرسان پوست نیز برای مراقبت بهتر از پوستتان استفاده کنید.

ضد آفتاب مناسب پوست خشک و جوش دار

با وجود اینکه پوست های چرب بیشتر مستعد جوش هستند ولی پوست های خشک هم جوش می زنند. نور خورشید و اشعه های مضر آن می‌تواند برای هر نوع پوست و هرنوع سنی مضر باشد. پس ضد آفتاب باید به بخشی جدانشدنی از روتین مراقبتی از پوست همه، در هر روز سال تبدیل شود. به خصوص که آفتاب می‌تواند موجب حساسیت بیش‌تر پوست‌های جوش‌دار شود و جای زخم و جوش‌های صورت را وخیم‌تر و تیره‌تر کند.

ضد آفتاب مناسب پوست خشک و لک دار

اگر شما هم جزو کسانی هستید که پوست خشکی دارید و گاهی با لک و تیرگی هایی روی پوستتان مواجه می شوید. پس باید روتین مراقبت از پوست خود را طوری تنظیم کنید که این مشکلات حل و درمان شوند. پیش از خرید ضد آفتاب مناسب پوست خشک و لک دار، باید بدانید که دلیل ایجاد لک و تیرگی روی پوست خشک عدم مرطوب نکردن و عدم آبرسانی نگه نداشتن پوست به مقدار لازم است.

ضد آفتاب برای پوست خشک و ضد چروک

کرم ضد آفتاب برای پوست خشک و ضد چروک، با استفاده از فرمولاسیون بکار رفته در آن روند پیری را کاهش می دهد. معمولا کرم های ضد آفتاب ضد چروک به افرادی که بالای 30 سال دارند، پیشنهاد می شود اما بیشتر به شرایط و مدل و نوع پوست افراد بستگی دارد که می توانند بعضی افراد در سن پایین تر هم استفاده کنند.

بهترین ضد آفتاب پوست خشک

معرفی با کیفیت ترین و بهترین ضد آفتاب پوست خشک

وقتی به دنبال خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی مثل خرید شامپو، خرید رنگ مو ، خرید پودر دکلره، خرید رنگ مو و یا خرید ضد آفتاب می رویم، یعنی به دنبال محصولی با کیفیت بالا هستیم و دوست داریم اگر هزینه زیادی را پرداخت می کنیم، سلامت پوستمان تضمین شود. چراکه سلامتی پوست و همچنین زیبایی پوس از اهمیت بالایی برای هر فردی برخوردار است پس می خواهیم از کیفیت آن محصول خیالمان راحت باشد. در ادامه این کار را برای شما راحت کردیم و به معرفی ضد آفتاب های برند معروف و با کیفیت با توضیحات جامع پرداختیم تا شما بهترین ضد آفتاب پوست خشک را به راحتی انتخاب کنید.

ضد آفتاب نوتروژینا مخصوص پوست خشک

ضد آفتاب نوتروژینا برای پوست خشک با نام Neutrogena Ultra Sheer فاقد چربی و روغن، سبک و دارای فرمولاسیون پیشرفته برای محافظت پوست دربرابر نور خورشید با بافت نور آب است که به آسانی و راحتی با پوشانندگی بالا روی پوست پخش می شود. از دیگر مزیت های فوق العاده آن مقاومت در برابر آب و آلودگی است و همچنین می تواند از جوش و لک جلوگیری کند.

سایر ویژگی ها:

  • کاهش روند پیری، ضد چروک
  • حجم88 میل
  • محصول فرانسه
  • SPF55
  • فرمولاسیون سبک
  • جذب سریع بدون حساسیت
  • مناسب پوست خشک و حساس
  • ضد آفتاب بی رنگ با محافظت قوی در برابر نور خورشید

ضد آفتاب نوتروژینا مخصوص پوست خشک

کرم ضد آفتاب چند کاره سیمپل آبرسان و ضد لک

ضدآفتاب آبرسان سیمپل با نام Simple Triple Protect است که محافظت سه کاره در برابر اشعه های UVA/B و ضد آلودگی است و در برابر نور آبی را محافظت شگفت انگیزی فراهم می کند. این ضد آفتاب آبرسان با برند سیمپل از خشکی و سوختگی پوست شما در برابر نور آفتاب جلوگیری می کند. بعد از استفاده از آن نرمی پوست را احساس خواهید کرد. همچنین به خاطرداشتن ویتامین c پس از استفاده از آن به وضوح خواهید دید که پوستتان روشن و شفاف خواهد شد.

سایر ویژگی ها:

  • مناسب تمامی پوست ها مخصوصا پوست خشک
  • بی رنگ
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • ضد حساسیت
  • ضد آفتاب و ضد لک
  • دارای بالاترین سطح فاکتور های مراقبتی در برابر اشعه UVA/B

کرم ضد آفتاب چند کاره سیمپل آبرسان و ضد لک

کرم ضد آفتاب پوست خشک و حساس اون

یکی از بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس برند اون (avene) از فرانسه است که محافظت بالایی در برابر آفتاب برای پوست خشک و حساسسیت زا روی صورت ایجاد می کند. این ضدآفتاب قابلیتی برای افرادی با پوست های آلرژیک در برابر آفتاب که حتی با کرم های معمول دچار حساسیت می شود، دارد که خواصی تسکین دهنده و ضد تحریک دارد.

سایر ویژگی ها:

  • ضد آب
  • 30 SPF
  • دارای فیلتری عالی با دوام بالا و کارایی طولانی مدت
  • پوشانندگی بالا و غیر چرب و غیر چسبنده
  • تسکین دهنده و نرم کننده
  • مناسب پوست های خشک و حساس
  • بافتی سبک و صاف مخملی

کرم ضد آفتاب پوست خشک و حساس اون

كرم ضد آفتاب کلینیک فلوئید پوست حساس

محصول آمریکا و بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس از برند کلینیک (Clinique)، فوق العاده سبک و ضد چروک. قابل استفاده برای دور چشم است. محافظت بالا دربرابر پرتوهای مضر خورشید به کمک فیلتر 50 اس پی اف.

سایر ویژگی ها:

  • دارای باف مایع
  • بی رنگ
  • 50 SPF
  • فاقد چربی
  • مناسب انواع پوست به خصوص پوست حساس
  • دارای محتوای آنتی اکسیدان
  • از پیری زودرس جلوگیری می کند و خطوط ظریف و چین و چروک را از بین می برد
  • کاملا مینرال

كرم ضد آفتاب کلینیک فلوئید پوست حساس

ضد آفتاب ضد چروک اون رنگی پوست حساس

این کرم ضدآفتاب فوق العاده، محصولی از فرانسه ضد چروک و رنگی می باشد که دارای خواص ضد پیری با رنگ مقاوم در برابر آب و همچنین حاوی آنتی اکسیدانی با محافظت بالا در برابر آفتاب است.

سایر ویژگی ها:

  • بدون بو
  • غیر کودژنیک
  • محافظت بالا در برابر UVA/B
  • ضد پیری و ضد چروک قوی
  • مقاوم در برابر تعریق
  • ضد حساسیت
  • برای انواع پوست مخصوصا پوست خشک و حساس

ضد آفتاب ضد چروک اون رنگی پوست حساس

شما می توانید برای استعلام قیمت آبرسان، قیمت شامپو، قیمت رنگ مو،  قیمت ماسک مو، قیمت پودر دکلره و سایر محصولات آرایشی بهداشتی به فروشگاه آنلاین الینو مراجعه کنید.

 

دیدگاهی در مورد “برخی از بهترین ضدآفتاب های پوست خشک را بیشتر بشناسید

  1. blank فاطمه جعفرزاده گفت:

    یه ضد آفتاب برای پوست جوش دار میخام ممنون میشم راهنماییم کنید

  2. blank mahdieh naserii گفت:

    من چند سالی هست از ضد آفتاب کلینیک فلوئید استفاده میکنم کیفیت خیلی خوبی دارم سبکه و روی پوست احساس نمیشه بافت نرمی داره و به خوبی پخش میشه

  3. blank sara faghihi گفت:

    تازه ضد آفتاب نوتروژینا رو سفارش دادم در چند استفاده اول که خوب بود

  4. blank jalali گفت:

    ضد آفتاب های رنگی کیفیت بهتری دارند یا بی رنگ؟؟

    1. blank حیدریان گفت:

      بستگی به مارک ضد آفتاب داره ولی بنظرم بی رنگ بهتره روی پوست نمی ماسه زیاد

    2. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      سلام وقت بخیر کیفیت هردو یکسانه

  5. blank کرامتی گفت:

    برای پوست های حساس ضد آفتاب با SPF 50 بهتره یا 25؟؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      سلام وقت بخیر این درجه از محافظت محصول در برابر افتابه و ارتباطی در موثر بودنش ندارد.

  6. blank ملیکا قربانی راد گفت:

    کرم ضد آفتاب و ضد چروک اون در از بین بردن چین و چروک هم موثره یا فقط از ایجاد چروک جلوگیری میکنه؟؟؟

    1. blank فهمیه علی آبادی گفت:

      سلام
      اگه چین و چروک صورتتون زیاد و عمیق نباشه کمی تاثیر در از بین بردنشم داره

    2. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      سلام وقت بخیر این کرم علاوه بر ضد افتاب که هست پیشگیری وضد چروکم هست

    3. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر هم جنبه پیشگیری دارد هم درمان

  7. blank فاطمه احمدی گفت:

    سلام ی ضد آفتاب میخام که هم برای پوست های خشک مناسب باشه و هم ترمیم آفتاب سوختگی کدوم مارکو پیشنهاد میدید ؟؟؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      سلام وقت بخیر ضد افتاب برای پوست خشک میتونید از برند کیلینیک یا برند ایزدین خریداری فرمایدد

  8. blank مهیا حسن زاده گفت:

    کرم ضد آفتاب سیمپل در از بین بردن جای لک جوش هم موثره؟

    1. blank پریسا گفت:

      کمی لک جوش و کم رنگ تر میکنه ولی کامل از بین نمی بره . روی پوست منکه اینجوری بود

    2. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر کرم ضد افتاب سیمپل تاثیر در از بین بردن جای لک و جوش ندارد میتوانید از محصول ضد لک و ضد جوش سیمپل استفاده نمایید با تشکر.

  9. blank مهتاب گفت:

    من از کرم ضد آفتاب سیمپل استفاده میکنم بافت سبکی داره و پوشش دهی بالا خیلی خوبه

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر ممنون از اینکه همراه همیشگی مجموعه الینو هستین

  10. blank almasii گفت:

    تقریبا 3 هفته ای میشه که از كرم ضد آفتاب کلینیک فلوئید استفاده میکنم خیلی خوبه علاوه بر ضد آفتاب بودن پوست و شاداب میکنه و بافت سبکی داره

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      باسلام وقت بخیر ممنون از همراهی خوبتون

  11. blank الناز بابایی گفت:

    برند اون در تمامی کرم ها عالیه کیفیت خیلی خوبی داره و برای تمامی پوست ها کرم داره

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام ممنون که همراه همیشگی الینو هستین

    2. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام ممنون از همراهیتون

  12. blank تارا مهربان گفت:

    از ضد آفتاب ضد چروک اون بی رنگ هم وجود داره؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      باسلام وقت بخیر بله مو جوده

  13. blank yktatalab گفت:

    سلام برای پوست های خشک و مستعد جوش چه مارک ضد آفتابی پیشنهاد میدید؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر ضد افتاب برای پوست های خشک از برند کلینیک و ایزدین میتوانید استفاده کنید با تشکر.

  14. blank yekta sabori گفت:

    من پوست بشدت حساسی دارم خیلی زود با کوچکترین چیزی جوش میزنم مدتیه از كرم ضد آفتاب کلینیک فلوئید استفاده میکنم واقعا میشه گفت حرف نداره و فوق العادس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *