ای مگ

بهترین کرم آبرسان پوست چرب کدام است؟

کرم آبرسان پوست چرب

بهترین کرم آبرسان پوست چرب کرم‌ هایی هستند که بدون ایجاد چربی اضافی و در عین حال مرطوب‌ کننده باشند. قبل از خرید کرم آبرسان پوست برای پوست چرب، بهتر است با پزشک متخصص یا داروساز خود مشورت کنید تا کرم آبرسان مناسب برای پوست چرب خود را پیدا کنید.

کرم آبرسان (Moisturizer) یک محصول مرطوب کننده پوست است که به عنوان یک قسمت اساسی از روتین مراقبت از پوست برای افراد استفاده می‌ شود. هدف اصلی کرم آبرسان، حفظ رطوبت طبیعی پوست و جلوگیری از خشکی و ترک ‌های آن است.کرم آبرسان حاوی مواد مرطوب کننده مانند گلیسرین، اسیدهای هیالورونیک، پروتئین ‌های جوان‌کننده و ویتامین های مختلف است. این مواد باعث ترمیم لایه محافظ پوست، بهبود کیفیت و بازسازی بافت پوست، جلوگیری از پیری زودرس و حفظ شادابی و نرمی پوست می ‌شوند.

استفاده از کرم آبرسان قوی پوست صورت به عنوان یک قسمت اساسی از روتین مراقبت از پوست، برای افراد با هر نوع پوست (خشک، چرب، مختلط یا حساس) موثر است و به ارتقای سلامت و زیبایی پوست کمک می‌ کند. برخی از موارد بهترین کرم آبرسان پوست صورت چرب را در این نوشته معرفی می کنیم.

بهترین کرم آبرسان پوست چرب

 ویژگی های بهترین کرم آبرسان پوست صورت چرب

بهترین آبرسان پوست چرب باید حاوی موادی باشد که بتوانند رطوبت پوست را حفظ کرده و به پوست نرمی و لطافت بدهند، اما به طور همزمان از بروز جوش و چربی زیاد در پوست جلوگیری کنند. برای انتخاب کرم آبرسان صورت پوست چرب، بهتر است توصیه ‌های زیر را در نظر بگیرید:

  1. حاوی اسیدهای چرب : کرم آبرسان صورت برای پوست چرب باید حاوی اسیدهای چرب مثل اسید لینولئیک، اسید آلفا-لینولئیک و اسید گاما-لینولئیک باشد که باعث کاهش چربی پوست می ‌شوند.
  2. حاوی آنتی ‌اکسیدان ‌ها : آبرسان پوست چرب باید حاوی آنتی‌ اکسیدان‌ هایی مانند ویتامین C و E باشد که باعث جلوگیری از آسیب به پوست توسط رادیکال ‌های آزاد می ‌شوند.
  3. حاوی اوره : بهترین کرم آبرسان پوست چرب باید حاوی اوره باشد که باعث افزایش و حفظ رطوبت پوست آن می ‌شود.
  4. بدون روغن : بهتر است برای پوست چرب از کرم آبرسان پوست فاقد چربی استفاده شود تا از بروز جوش و چربی زیاد جلوگیری کند.
  5. مات کننده : کرم آبرسان پوست چرب باید حاوی موادی باشد که پوست را مات کنند و باعث جلوگیری از براق شدن آن شوند.

محصولات زیبایی موجود در فروشگاه اینترنتی الینو تنوع بسیار زیادی دارند. شما می توانید به راحتی قیمت کرم آبرسان، قیمت ضد آفتاب، قیمت ماسک مو و ... را در این سایت مشاهده کنید.

کرم آبرسان بادی شاپ کنترل چربی چای سبز

این کرم یکی از موارد بهترین کرم آبرسان برای پوست چرب و جوشدار است که حاوی روغن درخت چای است. به کمک این کرم آبرسان می توانید میزان چربی پوست خود را کاملا کنترل کنید. این کرم، آبرسانی فوق العاده است که می تواند براقی پوست های چرب را کاهش دهد.

کرم آبرسان بادی شاپ کنترل چربی چای سبز

کرم آبرسان فاکتورهای طبیعی اوردینری

این کرم آبرسان فاقد چربی است و به همین دلیل کرم آبرسان صورت برای پوست چرب به حساب می آید. این آبرسان حاوی فاکتورهای آبرسان طبیعی موجود در پوست شامل 11 نوع آمینو اسید، اسیدهای چرب آلفا، بتا و گاما، تری گلیسیرید، اوره و سرامید و ... است که سبب ماندگاری شادابی پوست می شود. کرم آبرسان فاکتورهای طبیعی اوردینری فاقد چربی و گلوتن است.

 

کرم آبرسان فاکتورهای طبیعی اوردینری

كرم آبرسان 100 ساعته کلینیک

این کرم آبرسان بدون چربی است و سبب درخشندگی و شادابی پوست می شود. اگر به دنبال کرم آبرسان قوی پوست صورت هستید این کرم می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. این آبرسان، برای 100 ساعت پوست رو به خوبی آبرسانی می کند. كرم آبرسان 100 ساعته کلینیک فرمولاسیون خیلی سبک و بدون روغنی دارد و حاوی هیالورونیک اسید و آلوئه ورا می باشد.

كرم آبرسان 100 ساعته کلینیک

كرم آبرسان كلينيک 72 ساعته مخصوص پوست آقايان

اگر به دنبال بهترین آبرسان پوست چرب هستید می توانید كرم آبرسان كلينيک 72 ساعته مخصوص پوست آقايان را تهیه کنید. این کرم حاوی آلوئه‌ورا و هیالورونیک اسید است و علاوه بر خاصیت آبرسانی سریع و بالا،  از پوست در برابر آلودگی ‌های محیطی نیز محافظت می کند. استفاده از این کرم آبرسان صورت برای پوست چرب می تواند به رفع خطوط پوستی نیز کمک کند.

كرم آبرسان كلينيک 72 ساعته مخصوص پوست آقايان

کرم آبرسان بایودرما مات کننده  Bioderma Sebium Mat Control

کرم آبرسان بایودرما مات کننده را نیز می توانیم به عنوان بهترین کرم آبرسان پوست صورت چرب معرفی کنیم. این کرم آبرسان، مات کننده و جمع کننده منافذ می باشد و همچنین دارای خاصیت مات کنندگی و ضد براقی است. از آن جایی که ترکیبات این کرم آبرسان فاقد پارابن و با فرمولاسیون غیر آلرژی زا است می توانید از آن به عنوان کرم آبرسان برای پوست چرب و جوشدار استفاده کنید.

کرم آبرسان بایودرما مات کننده Bioderma Sebium Mat Control

کرم آبرسان پوست فاقد چربی

با توجه به مواردی که توضیح دادیم، بهتر است قبل از خرید کرم آبرسان پوست برای پوست چرب، برچسب محصول را بررسی کنید و مواد مورد نیاز برای پوست خود را در آن بیابید. همچنین، برای استفاده بهینه از آبرسان پوست چرب، می ‌توانید این نکات را در نظر بگیرید :

  1. استفاده از کرم آبرسان در صبح و شب : بهتر است کرم آبرسان صورت پوست چرب را هر صبح و شب قبل از خواب استفاده کنید تا پوست شما در طول روز و شبانه‌ روز مربوط شده و نرم باقی بماند.
  2. استفاده از مقدار کمتر : برای پوست چرب، بهتر است از مقدار کمتری کرم آبرسان استفاده کنید تا از بروز چربی زیاد در پوست جلوگیری شود.
  3. استفاده از کرم آبرسان با مواد آرامبخش : برای کاهش التهاب و آرامش پوست، بهتر است از کرم آبرسانی با مواد آرامبخش مانند آلوئه ورا، کمیلفو، اسطوخودوس و چای سبز استفاده کنید.
  4. شستشوی منظم پوست : برای حفظ پوست سالم و جلوگیری از بروز جوش و چربی زیاد در پوست، بهتر است پوست خود را با شستشوی منظم و استفاده از محصولات مناسب شستشوی پوست تمیز نگه دارید.

با این نکات و توصیه‌ ها، می ‌توانید بهترین کرم آبرسان پوست چرب خود را پیدا کرده و از آن برای مرطوب شدن و نرمی پوست خود لذت ببرید.

برای پوست چرب ممکن است بهتر باشد کرم آبرسان پوست فاقد چربی با فرمولاسیون بدون روغن و غیر چرب انتخاب کنید. این نوع کرم آبرسان ‌ها معمولاً حاوی عناصری همچون اسید هیالورونیک، گلیسرین، ویتامین E و C و مواد آرامبخش مانند آلوئه ورا هستند که رطوبت و آبرسانی پوست را افزایش می ‌دهند بدون اینکه چربی بیشتری به پوست افزوده شود. در فروشگاه اینترنتی الینو می توانید انواع محصولات زیبایی مانند شامپو، رنگ مو، پودر دکلره مو، کرم آبرسان و ... را به راحتی و به صورت آنلاین تهیه کنید.

کرم آبرسان قوی پوست صورت

کرم آبرسان برای پوست چرب و جوشدار

کرم آبرسان پوست چرب و جوش دار باید شامل مواد آبرسان و ضد التهابی مانند آلوئه ورا، اسید سالیسیلیک، تری کلوسان و نیاچینامید باشد. این مواد می‌ توانند به کنترل چربی پوست و بهبود جوش‌ های موجود کمک کنند. همچنین بهتر است که از کرم‌های ضد آکنه که حاوی روغن ‌های گیاهی مانند چای سبز و درخت چای، روغن چوب سدر و روغن بابونه هستند استفاده کنید. این محصولات به کاهش التهاب، تسکین پوست و بهبود جوش ‌های موجود کمک می ‌کنند.

در هنگام تهیه کرم ابرسان پوست چرب و جوشدار مواردی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • باید از کرم‌ های با فرمولاسیون سبک و غیر چرب استفاده کرد.
  • محصولاتی را انتخاب کنید که مرطوب‌کننده و ضد التهابی داشته باشند.
  • از کرم‌ هایی با SPF استفاده کنید تا پوست شما در برابر اشعه‌ های مضر خورشید محافظت شود.
  • محصولاتی که حاوی الکل هستند، به پوست آسیب می ‌زنند و باید از آن ‌ها خودداری کنید.

در هر صورت، برای استفاده از هر کرم آبرسان برای پوست چرب و جوشدار، قبل از خرید و استفاده از آن بهتر است با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید. همچنین، برای گرفتن نتیجه دلخواه از کرم آبرسان پوست چرب باید به مناسب بودن رژیم بهداشتی و تغذیه‌ ای خود را همراه با آن بررسی کنید.

به طور کلی در هنگام خرید تمامی محصولات مراقبت زیبایی مانند خرید شامپو، خرید رنگ مو، خرید ضدآفتاب، خرید ماسک مو و  ... حتما باید به نوع پوست و  موی خود توجه داشته باشید و محصولی را تهیه کنید که برای نوع پوست و موی شما مناسب باشد.

دیدگاهی در مورد “بهترین کرم آبرسان پوست چرب کدام است؟

  1. blank سمانه کامیابی گفت:

    کرم اوردینری خیلی خوبه خصوصا برای زیر آرایش عالیه

  2. blank مهسا گفت:

    از تجربه خودم در استفاده کرم آبرسان بایودرما میتونم بگم تا ساعت ها پوست و نرم و لطیف نگه میداره جذب بالایی هم داره

  3. blank مهناز بوستانی گفت:

    سلام کرم های معرفی شده فقطآبرسان هستند؟ یا نرم کننده هستند؟

  4. blank علی کاظم زاده گفت:

    کرم آبرسان بایودرما برای آقایون هم مناسبه؟

  5. blank فاطمه مهرابیان گفت:

    پیشنهادتون برای پوست چرب و مستعد جوش چیه؟؟

  6. blank هدیه کاظمی گفت:

    چند مارک کرم آبرسان برای پوست چرب و جوش دار معرفی کنید

  7. blank انوری مقدم گفت:

    همه کرم های آبرسان خاصیت کنترل چربی دارن؟؟

  8. blank حسنا اکبرمقدم گفت:

    بایودرما بهترین آبرسانی که تا به حال استفاده کردم

  9. blank سارا ابراهیمی گفت:

    سلام یه کرم آبرسان و نرم کننده برای پوست چرب و مستعد آکنه میخام چه مارکی پیشنهاد میدید ؟؟

  10. blank mona jafari گفت:

    کرم ها فقط آبرسان هست؟؟؟ خاصیت ضد آفتاب نداره؟؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر عموما خیر اکثرا ابرسانی انجام میدهند

  11. blank امین گفت:

    خوب راحتید در انتشار عکسای لختی!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *