ای مگ

هرچیزی که باید درباره بهترین مارک لوازم آرایشی بدانید

بهترین مارک لوازم آرایشی

در دنیای آرایش و بهداشت شخصی، مارک‌ها و برندهای متعددی وجود دارند که لوازم آرایشی و بهداشتی مختلفی را تولید و عرضه می‌کنند. انتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی ممکن است به تعداد زیادی از ویژگی‌ها و عوامل مختلف بستگی داشته باشد.

 در این مقاله، سعی داریم به معرفی بهترین و معروف ترین برند های لوازم آرایشی خارجی بپرازیم و نکات مهم برخی از برترین مارک‌های مشهور و مورد اعتماد در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی و ویژگی‌های برجسته آن‌ها را بررسی کنیم.

بهترین و معروف ترین برند های لوازم آرایشی خارجی کدام اند؟

بهترین مارک لوازم آرایشی کدام است؟ در میان صد ها برند خارجی لوازم آرایشی تعداد کمی از آن ها جزو بهترین ها قرار دارند. در ادامه تعدادی از آنها را به همراه محصولی از همان برند برایتان معرفی خواهیم کرد.

بهترین و معروف‌ترین برندهای لوازم آرایشی خارجی عبارتند از:

برند مک  MAC

برند مک یکی از معروف‌ترین و بهترین مارک‌های لوازم آرایشی است. این مارک، معروف به کیفیت بالا، رنگ‌های زیبا و ماندگاری طولانی مدت است.

محصولات آرایشی این مارک شامل آرایش پوست، لب، چشم و صورت می‌شوند. از محصولات جذاب این برند میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خط چشم فلویید پن وینتج مک Mac: این محصول حاوی ویتامین E و مواد ضد حساسیت می باشد که دلیلی برای فروش بالای آن محسوب می شود. نوک فوق العاده ظریف اپلیکاتور یک خط براق و با شدت بالا را ارائه می دهد که ضد لک بوده و به سرعت خشک می شود.

خط چشم فلویید پن وینتج مک Mac

  • زیر ساز سایه چشم مک Mac pro longwear paint pot peintures soft ochre: زیرساز سایه چشم پرولانگ ور مک بسیار کاربردی برای بالا بردن دوام آرایش چشم می باشد. زیرساز سایه مک پوششی یکنواخت به پلک داده و ضد حساسیت می باشد که می توان هم به تنهایی و هم به همراه محصولات دیگر از آن استفاده کرد. سایه چشم کرمی رنگ است که رنگدانه های بسیار زیادی دارد و خیلی خوب خشک شده و در پایان زیبا به نظر می رسد.

زیر ساز سایه چشم مک Mac pro longwear paint pot peintures soft ochre

NARS برند نارس

NARS Cosmetics نیز به عنوان بهترین مارک لوازم آرایشی در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی شناخته می‌شود. این مارک با داشتن محصولات با کیفیت بالا، رنگ‌های شگفت‌انگیز و بسته‌بندی‌های زیبا، جذابیت زیادی دارد. محصولات آرایشی پوست، لب، چشم و صورت از جمله محصولاتی هستند که توسط NARS Cosmetics عرضه می‌شوند. از جمله محصولات نارس:

  • کرم پودر نارس NARS F.N RADIANT LONG WEAR SALZBURG: کرم پودر بادوام نارس دارای فرمولاسیون سبک و پوشش دهی فوق العاده عالی می باشد که به مدت 16 ساعت چهره ای بسیار ایده آل و طبیعی را به ارمغان می آورد. کرم پودر مارک Nars دارای عصاره میوه های تمشک، سیب و هندوانه می باشد که همین امر سبب بهبود پوست صورت می گردد. همچنین کرم پودر نارس دارای تکنولوژی تطبیق با پوست صورت بوده و تمام خطوط و عیوب پوست صورت را می پوشاند.

کرم پودر نارس NARS F.N RADIANT LONG WEAR SALZBURG:

دیور (Dior)

برند دیور با طراحی‌های شیک و محصولات با کیفیت، از آرایش پوست تا لب و چشم، گزینه‌ ای فوق العاده برای بسیاری از علاقه‌مندان به آرایش است.

شانل (Chanel)

برند شانل با طراحی‌های زیبا و کیفیت بالا در زمینه آرایش چشم، لب و صورت شناخته شده است.

بابی براون (Bobbi Brown)

ازمعروف ترین و بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی، بابی براون است. این برند با تمرکز بر آرایش طبیعی و محصولات با کیفیت، بسیار معروف شده است.

  • خط چشم ژلی بابی برون BOBBI BROWN KIT 3G LONG-WEAR GEL EYELINER: خط چشم ژلی بابی برون یک محصول غنی از رنگدانه با طراحی دقیقی در حد خط چشم های مایع و سهولت در استفاده در حد خط چشم های مدادی یا ماژیکی است.ماندگاری این خط چشم ۱۲ ساعت است که مقاومت آن نسبت به تعریق و چربی پوست را تضمین می کند. فرمول خاص آن موجب می شود محصول بر روی پوست اطراف چشم محو نشده و ترک نخورد.

خط چشم ژلی بابی برون BOBBI BROWN KIT 3G LONG-WEAR GEL EYELINER

گوچی (Gucci)

برند گوچی علاوه بر لباس و اکسسوری، محصولات آرایشی با طراحی‌های مدرن و خاص نیز تولید می‌کند.

برند لایتس( LIGHTS)

لایتس جزوه بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی است که تمامی محصولات خود را بدون آزمایش بر روی حیوانات انجام می دهد. از محصولات با کیفیت آن هم می توان به پالت سایه آن اشاره کرد.

  • پالت سایه بی اچ آورورا لایتس BH AURORA LIGHTS 18 COLOR BAKED EYESHADOW PALETTE: پالت سایه بی اچ Aurora Lights، یک پالت سایه چشم 18 رنگ است. این پالت سایه حاوی طیف وسیعی از سایه ها در ترکیب‌های درخشنده، فلزی و با سطح نهایی موثر است. این پالت سایه برای ایجاد ظاهری متمایز و گیرا، ایده‌ آل ترین انتخاب است. زیرا به راحتی بلِند می‌شود و پیگمنت بالایی دارد و امکانات بی‌انتهایی را فراهم می‌کند.

پالت سایه بی اچ آورورا لایتس BH AURORA LIGHTS 18 COLOR BAKED EYESHADOW PALETTE

لانکوم (Lancome)

این برند با تمرکز بر آرایش پوست و محصولات مراقبت از پوست، به عنوان یکی از بهترین مارک های لوازم آرایشی شناخته می‌شود.

  • مجموعه آرایش صورت لانکوم Lancome labsolu palette complete look: این مجموعه یک پک کامل لوازم آرایشی است که شامل مواردی همچون پنکیک بژ لانکوم،8 عدد سایه چشم (4 عدد مات مناسب روز – 4 عدد براق مناسب شب) به همراه براش مخصوص آن ها، رژگونه به همراه براش مخصوص آن، 3عدد رژ لب جامد به همراه براش مخصوص آن، خط چشم مدل Le Crayon Khol، ریمل مدل Hypnose می باشد.

مجموعه آرایش صورت لانکوم Lancome labsolu palette complete look

چرا باید از بهترین برند های ارایشی استفاده کنیم؟

چرا باید از بهترین برند لوازم آرایشی استفاده کنیم؟ لوازم آرایشی چه مارکی خوب است؟ اینها سوالات مهمی است در هنگام خرید لوازم آرایشی باید به دنبال پاسخ آن باشیم.

استفاده از بهترین برندهای آرایشی دارای مزایا و اهمیت زیادی است. در ادامه به برخی از دلایل اصلی برای استفاده از بهترین برندهای آرایشی اشاره می‌کنیم:

  • کیفیت محصولات: برندهای برتر و معتبر در زمینه آرایشی بهداشتی به طور معمول همواره در حال تحقیق و توسعه هستند و از مواد با کیفیت و ترکیبات مطلوب استفاده می‌کنند. این به شما اطمینان می‌دهد که محصولات آن‌ها بهترین استانداردهای کیفیت را دارا می باشند و استفاده از آن‌ها می‌تواند به پوست و بهداشت شما کمک کند.
  • سلامت پوست: استفاده از بهترین مارک لوازم آرایشی، پوست را در مقابل آسیب‌های خارجی محافظت می‌کند و به حفظ سلامت آن کمک می‌کند. مواد با کیفیت و مناسب مورد استفاده در برندهای برتر، معمولاً به پوست شما آسیب کمتری وارد می‌کنند و ریسک‌های ناشی از حساسیت‌ها و تحریکات ناخواسته را کاهش می‌دهند.
  • ماندگاری و کارایی: بهترین مارک های لوازم آرایشی ،در طراحی و فرمولاسیون محصولات خود بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند و تمرکز زیادی بر ماندگاری و کارایی آن‌ها دارند. استفاده از محصولات با کیفیت، به شما امکان می‌دهد تا آرایش خود را به مدت طولانی تر حفظ کنید.
  • آرایش حرفه‌ای: بهترین مارک لوازم آرایشی چیست؟ برندهای برتر آرایشی که با تجربه و دانش فنی بالا در زمینه طراحی آرایش حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، جزو بهترین ها هستند. چرا که محصولات آن‌ها به طور خاص برای حرفه‌ای‌ها و آرایشگران حرفه‌ای طراحی شده‌اند. استفاده از این محصولات به شما امکان می‌دهد تا آرایشی حرفه‌ای، دقیق و شیک بسازید و نتیجه‌ای مطلوب به دست آورید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کامل و کاربردی از بهترین مارک لوازم آرایشی در اختیارتان قرار دهیم. تنوع بالا در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی نیازمند شناخت بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی است. موارد و نکات گفته شده می تواند در زمان خرید بهترین برند لوازم آرایشی خارجی به شما کمک کند.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید به کارشناسان ما مراجعه نمایید. الینو همواره آماده ثبت سفارشات شما و ارائه مشاوره و خدمات به شما خواهد بود.

امیدواریم موارد گفته شده برایتان مفید بوده باشد و درآخر از اینکه تا انتهای مطلب با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *