ای مگ

با بهترین رنگ مو بدون آمونیاک آشنا شوید

بهترین رنگ مو بدون آمونیاک

بهترین رنگ مو بدون آمونیاک را می توانید با توجه به نوع و ویژگی های موی خود از میان برندهای موجود تهیه کنید. در این نوشته تصمیم داریم تا با ارائه اطلاعات مفیدی به شما در انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک کمک کنیم. بنابراین در صورتی که شما هم در فکر خرید رنگ مو هستید و به سلامت و شادابی موهای خود نیز اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

رنگ کردن مو یکی از ساده ترین و سریع ترین روش هایی است که می توانید از آن برای ایجاد تغییر و تنوع در چهره خود استفاده کنید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از رنگ کردن موی خود متوجه خشک و شکننده شدن موهایتان شده باشید. بی شک در این مواقع حس بسیار بدی گرفته اید زیرا برای زیباتر و جذاب تر شدن، موهای خود را رنگ کرده اید اما نتیجه ای که حاصل شده دقیقا خلاف خواسته شما بوده است. به همین دلیل همواره توصیه می شود در هنگام انتخاب رنگ مو حتما به کیفیت محصول توجه زیادی داشته باشید.

ویژگی های بهترین رنگ مو بدون آمونیاک

معمولا رنگ موها حاوی مواد شیمیایی خاصی از جمله آمونیاک می باشند. افزودن این مواد شیمیایی در رنگ موها اغلب به علت تثبیت طولانی تر رنگ مو و یا رنگ گرفتن مو در زمان کمتر است. اما همین مواد شیمیایی مخصوصا آمونیاک به موهای شما آسیب جدی می زنند. اگر به مراقبت از سلامت و زیبایی موهایتان اهمیت می دهید، بهتر است از بهترین رنگ موهای بدون آمونیاک استفاده کنید. برخی از مهم ترین ویژگی های بهترین مارک رنگ مو بدون آمونیاک عبارتند از :

  • بدون آسیب به مو : رنگ موی بدون آمونیاک باعث آسیب کمتر به ساختار موها می ‌شود و در نتیجه موهای شما نیاز کمتری به بازسازی و بهبود بعد از رنگ کردن دارد.
  • ترکیبات طبیعی : برخی از بهترین رنگ موهای بدون آمونیاک شامل ترکیبات طبیعی مانند عصاره‌ های گیاهی هستند. این ترکیبات به موها شادابی و درخشندگی می ‌بخشند و به کاهش خطر حساسیت و آلرژی کمک می ‌کنند.
  • رنگ پایدار : رنگ مو بدون آمونیاک معمولاً برای مدت زمان بیشتری پایدار می ‌ماند و باعث کاهش نیاز به رنگ کردن مکرر موها می ‌شود.
  • رنگ طبیعی : رنگ موی بدون آمونیاک به طور معمول باعث ایجاد طیف رنگ طبیعی و مشابه با رنگ طبیعی موها می ‌شود. در نتیجه طبیعی و زیباتر به نظر می رسد.
  • بوی خوب : رنگ مو بدون آمونیاک بهترین مارک معمولاً بوی خوبی دارد که به دلیل عدم حضور آمونیاک در آن ایجاد می ‌شود.

بهترین مارک رنگ مو بدون آمونیاک

قیمت بهترین رنگ مو بدون آمونیاک

یکی از مواردی که در هنگام خرید محصولات زیبایی مانند خرید رنگ مو، ماسک مو، پودر دکلره، شامپو  و ... مورد توجه قرار می گیرد قیمت این محصولات است شما می توانید برای استعلام  قیمت رنگ مو، قیمت ماسک مو، قیمت پودر دکلره ، قیمت شامپو و  ... به فروشگاه الینو مراجعه کنید. 

قیمت رنگ مو بدون آمونیاک بهترین مارک به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به برخی از این عوامل اشاره می ‌کنیم :

  • برند : برند محصول یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت بهترین مارک رنگ مو بدون آمونیاک است. برندهای معروف و مطرح معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  • توانایی تغییر رنگ: برخی از رنگ موهای بدون آمونیاک دارای توانایی تغییر رنگ قوی‌ تری هستند که این می ‌تواند به افزایش قیمت آن ها منجر شود.
  • ترکیبات تشکیل ‌دهنده : برخی از بهترین رنگ موهای بدون آمونیاک شامل ترکیبات مختلفی مانند روغن ‌های گیاهی و عصاره ‌های طبیعی می باشند. رنگ مویی با ترکیبات طبیعی بیشتر می ‌تواند قیمت بالاتری داشته باشد.
  • کیفیت مواد مصرفی : کیفیت متریال و مواد اولیه مورد استفاده در تولید رنگ مو نیز در تعیین قیمت آن اهمیت زیادی دارد. برای مثال، روغن ‌های گیاهی با کیفیت بالاتر می ‌توانند قیمت رنگ موی بدون آمونیاک را بیشتر کنند.
  • محل فروش : قیمت رنگ مو بدون آمونیاک بهترین مارک ممکن است با توجه به فروشگاه یا سایتی که در آن به فروش می رسد نیز متفاوت باشد.
  • حجم محصول : معمولا رنگ موهایی که در بسته بندی هایی با حجم بیشتر عرضه می شوند قیمت بالاتری نیز دارند.
  • پک رنگ مو : برخی از رنگ موها به صورت پک به همراه اکسیدان، کرم رنگ مو، نرم کننده و ... عرضه می شوند. بدیهی است که در این صورت قیمت نیز افزایش می یابد.

قیمت بهترین رنگ مو بدون آمونیاک

مزایای استفاده از بهترین رنگ مو بدون آمونیاک

استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک در مقایسه با رنگ موهایی که حاوی آمونیاک هستند دارای مزایای زیادی است. برخی از مزیت های انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک عبارتند از :

  • کمترین خطر آسیب به مو : رنگ موی بدون آمونیاک باعث کمترین خطر آسیب به ساختار موها می شود.
  • کاهش خطرات حساسیت : عدم وجود آمونیاک در این رنگ موها باعث کاهش خطر حساسیت و آلرژی به پوست و موی فرد می ‌شود. این مزیت بسیار مهمی برای افرادی است که به آلرژی‌های پوستی و سر حساسیت دارند.
  • برای همه افراد مناسب است : رنگ موی بدون آمونیاک برای همه افراد مناسب است و در نتیجه به عنوان یک راه حل مناسب برای افرادی که به دنبال رنگ کردن موهای خود هستند اما از حساسیت و آسیب به موهایشان می ترسند، مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
  • نرمی و لطافت موها : این رنگ موها معمولاً شامل موادی هستند که باعث نرمی و لطافت موها شده و از خشکی و آسیب به موها جلوگیری می ‌کنند.
  • حفظ رطوبت موها : برخی از رنگ موهای بدون آمونیاک حاوی موادی هستند که از رطوبت موها پشتیبانی کرده و از خشکی موها جلوگیری می ‌کنند.
  • دارای مواد مغذی : برخی از بهترین مارک رنگ مو بدون آمونیاک حاوی مواد مغذی مانند روغن ‌های گیاهی و ویتامین ‌ها هستند که از موهای شما مراقبت کرده و به آن ها نرمی و لطافت می ‌بخشند.

اسامی رنگ مو بدون آمونیاک

برخی از مواردی که در فهرست بهترین رنگ مو بدون آمونیاک قرار می گیرند، عبارتند از :

رنگ موی فیتو (Phyto)

یکی از گزینه های فهرست بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک برند فیتو می باشد. این رنگ مو باعث درخشندگی و نرمی موها شده و ماندگاری بالایی نیز دارد. این رنگ مو حاوی عصاره پوست عناب، روغن جوجوبا و مونوی می باشد و از موها و پوست سر شما محافظت می کند. یکی از طیف های رنگی مورد طرفدار این برند، رنگ مو فیتو قهوه ای طبیعی 4 بدون آمونیاک می باشد که 100درصد موهای خاکستری و سفید را به زیبایی پوشش می دهد.

رنگ مو فیتو قهوه ای طبیعی 4

رنگ موی اسنسیتی (essensity)

یکی دیگر از گزینه های بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک، برند اسنسیتی است. این رنگ مو عاری از آمونیاک، بو، سیلیکون و پارافین می باشد و در نتیجه شکستگی موها را  به حداقل می رساند. روغن های گیاهی و روغن هسته انگور موجود در این رنگ مو سبب تقویت موهای شما خواهد شد. یکی از طیف های رنگی جذاب این برند، رنگ موی بدون آمونیاک بلوند روشن 8.0 شوارتسکف اسنسیتی است.

رنگ موی بدون آمونیاک بلوند روشن 8.0 شوارتسکف اسنسیتی

رنگ موی گارنیه

یکی دیگر از موارد بهترین رنگ مو بدون آمونیاک، برند گارنیه می باشد. این رنگ مو حاوی روغنی از گل های طبیعی می باشد. با استفاده از این رنگ مو، رطوبت تارهای مو بیشتر شده و موهایتان حالت ابریشمی می گیرد.

رنگ موی بدون آمونیاک فیوژن کالر مارال

یکی از برندهای ایرانی موجود در فهرست اسامی رنگ مو بدون آمونیاک، برند مارال می باشد. این رنگ مو حاوی روغن آرگان، روغن هسته انگور و روغن بادام می باشد و سبب درخشندگی و نرمی و لطافت موها می شود.

رنگ موی بدون آمونیاک فیوژن کالر مارال

رنگ موی بلونیا

برای انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک برند بلونیا نیز گزینه خوبی می باشد. این رنگ مو حاوی روغن بادام شیرین و عصاره گل نیلوفر آبی است و به درخشندگی و نرمی موها کمک می کند.

رنگ موی بلونیا

جمع بندی

در این نوشته در مورد مزایای استفاده از بهترین رنگ مو بدون آمونیاک اطلاعاتی را ارائه کرده و به معرفی اسامی رنگ مو بدون آمونیاک موجود در الینو پرداختیم. همان طور که توضیح دادیم عدم وجود آمونیاک و مواد شیمیایی در این محصولات از آسیب دیدن و خشکی موها جلوگیری می کنند.

شما می توانید برای خرید شامپو، خرید رنگ مو، خرید ماسک مو، خرید پودر دکلره و محصولات مراقبت از پوست از جمله کرم ضد آفتاب و کرم آبرسان به فروشگاه آنلاین الینو مراجعه کنید.

دیدگاهی در مورد “با بهترین رنگ مو بدون آمونیاک آشنا شوید

  1. blank زبیده بلوچی گفت:

    سلام میخاستم بدونم داخل پودر دکلره هم آمونیاک هست؟

  2. blank فرشته نظام دوست گفت:

    فیوژن کالر برای رنگ موهای سفید هم خوبه؟

  3. blank کرامتی گفت:

    پیشنهادم فقط فیتو

  4. blank ثریا ابراهیمی گفت:

    فیوژن علاوه بر کیفیت خوبی که داره از ماندگاری بالایی هم برخورداره

  5. blank ایمانی گفت:

    هم اسنسیتی خیلی خوبه و هم بلونیا

  6. blank ghorbaniyan گفت:

    گارنیه فوق العادس

  7. blank mahbobe گفت:

    فقط فیتو هم رنگ بندی مختلفی داره و هم کیفیت خوبی

  8. blank maryam گفت:

    تعریف کیفیت اسنسیتی و خیلی شنیده بودم وقتی خودم استفاده کردم متوجه شدم واقعا عالیه

  9. blank وحدانی گفت:

    رنگ موی گارنیه چه رنگ هایی داره؟

  10. blank afsordeh گفت:

    بلونیا حرف نداره منکه خیلی ازش راضی ام

  11. blank mohammadiyan گفت:

    برای از بین بردن آسیب های آمونیاک باید چیکار کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *