ای مگ

چند مدل از پرطرفدارترین عطرهای برند بولگاری

چند مدل از پرطرفدارترین عطرهای برند بولگاری

چند مدل از پرطرفدارترین عطرهای برند بولگاری

عطر بولگاری اصالتا یک برند عطر و ادکلن ایتالیایی است.
برند عطر بولگاری در سال ۱۸۸۴ توسط سوتیریوس وولگاریس (Sotiros Voulgaris) تاسیس کرد. نام بولگاری برگرفته از نام بنیان‌گذار آن است و حرف v بعد از B در لاتین یو خوانده میشود در نتیجه تلفظ درست آن همان بولگاری می باشد

آیا به دنبال خرید یک عطر بسیار خوب با بویی فوق العاده گیرا و جذاب هستید؟ در بین برندهای مختلف موجود در بازار سردرگم شده‌اید که کدام برند را انتخاب کنید؟ توصیه می‌کنیم اگر سلیقه خاصی دارید و روی انتخاب‌هایتان برای خرید حساس هستید، عطرهای برند بولگاری را امتحان کنید. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین عطرهای بولگاری پرداخته‌ایم. تمامی عطرها را می‌توانید با قیمت مناسب از فروشگاه آرایشی الینو   رو به صورت آنلاین خریداری کنید.

معرفی بهترین عطرهای بولگاری

اگر اهل خرید عطر و ادکلن باشید احتمالا نام بولگاری را زیاد شنیده‌اید. این برند یکی از بهترین برندهای تولید کننده عطر می‌باشد که در سراسر دنیا طرفداران خاص خودش را دارد. بولگاری یک برند ایتالیایی است که نه تنها در زمینه عطر، بلکه در زمینه تولید کالاهای لوکس مانند جواهرات، ساعت، کیف، زیور آلات و … هم فعالیت دارد. شاید بپرسید نام این برند از کجا آمده است؟ باید بگوییم دلیل اینکه نام این برند بولگاری شده، این است که، موسس آن “سوتیریوس بولگاریس” نام دارد و نام برند را از روی اسم خود برداشته است.

این برند لاکچری در سال 1884 میلادی شروع به فعالیت کرد و اولین عطر خود را که عطری زنانه – مردانه به نام Eau Parfumee au The Vert بود، را روانه بازار نمود. در ادامه این مقاله چند مورد از شیک‌ترین و بهترین عطر و ادکلن بولگاری را به شما معرفی خواهیم کرد.

1_ادو تویلت مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme

اولین عطری که می‌خواهیم از برند بولگاری به شما معرفی کنیم ادوتویلت مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme است. این عطر پخش بوی بسیار خوبی دارد و رایحه آن به این صورت است که بعد از اسپری روی بدن در نت آغازین، رایحه نارنگی ماندارین، پرتقال و برگ درخت نارنج را احساس می‌کنید. سپس بعد از گذشت چند دقیقه نت میانی با رایحه نسیم دریا، خزه دریایی، گل پنبه و اسطخودوس توجه شما را جلب خواهد کرد. و در آخر نت پایانی این عطر رایحه‌های پاتچولی، چوب درخت سرو و عنبر می‌باشد.
اگر بخواهیم برایتان حس این عطر را توضیح دهیم، باید بگوییم که شبیه یک تابستان رویایی است که نسیم خنکی در آن جریان دارد. اگر زمانی که عطر مردانه بولگاری را بر روی بدنتان اسپری می‌کنید، چشمانتان را ببندید، دریا و نسیم خنک برایتان تداعی خواهد شد. از این عطر می‌توانید در تمام فصول سال استفاده کنید.

در مورد دوام این عطر باید بدانید که ماندگاری آن نسبتا بالاست و حدود 8 ساعت روی بدنتان خواهد ماند. برای افزایش ماندگاری عطر بهتر است آن را روی نبض مچ دست، ساعد و گردنتان اسپری کنید.

ادو تویلت مردانه بولگاری

ادو تویلت مردانه بولگاری

مشاهده ادوتویلت مردانه بولگاری مدل 

2_ادو تویلت زنانه Omnia Crystalline

اگر به دنبال یک عطر زنانه خاص و شیک هستید می‌توانید این عطر را از برند بولگاری بخواهید. عطر زنانه بولگاری مدل Omnia Crystalline یکی از بهترین محصولات این برند ایتالیایی است که رایحه‌ای خنک دارد و ساختار آن از گل و رایحه‌های آبی تشکیل شده است. این عطر رایحه ای خنک دارد و همین سبب می شود تا برای استفاده در روزهای گرم سال مناسب باشد. عطر امنیا کریستالین بولگاری عطری زنانه و باوقار بوده که طراحی جلد آن هم بصورت خاص انجام شده است. بطری این عطر از دو دایره‌ که در هم تنیده شده‌اند تشکیل شده و روی این دایره‌ها علامت برند بولگاری حک گردیده است. نت‌های این عطر لاکچری ترکیبی از موارد زیر هستند:

  1. با اولین اسپری بوی دلنشین گلابی و چوب خیزران را احساس می‌کنید و باعث می‌شود تا همه نگاه ها به سمت شما جذب شود.
  2. بعد از گذشت مدتی ترکیب برگ و جوانه انگور فرنگی، چای و لاله مردابی را به عنوان نت میانی استشمام می‌کنید و سبب شور و هیجان شما خواهد شد.
  3. در آخر ترکیب مشک، خزه درخت بلوط و چوب گایاک حس حضور در طبیعت را درون شما ایجاد می‌کند و به عنوان نت پایانی روی بدن شما ماندگار می‌شود.
ادو تویلت زنانه Omnia Crystalline

ادو تویلت زنانه

3_ادو پرفیوم مردانه مدل Man In Black

یکی دیگر از عطرهای تولید شده توسط این برند ایتالیایی عطر مردانه بولگاری مدل Man In Black است که در سال 2014 تولید شد. رایحه این عطر مردانه بسیار شیک است و به راحتی می‌تواند هر کسی را مجذوب شما کند. اگر نمی‌خواهید زیاد جلب توجه کنید، بهتر است دور این عطر مردانه را خط بکشید!

نت‌های این عطر به این صورت هستند که ابتدا رایحه تنباکو و ادویه‌های معطر را احساس خواهید کرد و همین مسئله باعث تندی این عطر شده است. رفته رفته و با گذشت زمان نت میانی با رایحه زنبق، گل مریم و چرم خودنمایی می‌کنند و با تندی نت‌های قبلی ترکیب شده و بوی فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند. این عطر حس وقار و اعتماد به نفس را در شما تقویت خواهد کرد. در انتها بوی لوبان، دانه تونکا و چوب گایاک به عنوان نت نهایی تا چند ساعت روی بدن شما ماندگاری خواهد داشت.

Man In Black عطر بولگاری

4_ادو تویلت زنانه بولگاری مدل Omnia Amethyste

عطر زنانه بولگاری مدل Omnia Amethyste یک عطر بسیار خوشبو برای استفاده روزانه است. این عطر بر پایه مشک، گل و چوب ساخته شده که پس از اولین اسپری، بوی گریپ فروت احساس شادابی بی نظیری در شما ایجاد می‌کند. بعد از آن رایحه‌های گلی مانند رز و زنبق خودنمایی می‌کند و در آخر رایحه چوب و گل آفتاب پرست را احساس خواهید کرد. طبع عطر زنانه اومنیا آمتیست شیرین و خنک می‌باشد و طراحی شیشه‌ آن بسیار خاص و منحصر به فرد انجام شده است.

مشاهده ادوتویلت زنانه بولگاری مدل Omnia Amethyste حجم ۶۵ میل

 

عطر زنانه بولگاری

5_ادو تویلت مردانه Bvlgari Man

حصول دیگری که از برند لاکچری بولگاری می‌خواهیم به شما معرفی کنیم ادو تویلت مردانه بولگاری مدل Bvlgari Manاست. Bvlgari Man پایه و بیس شرقی و چوبی دارد. این عطر شیرین و خنک بوده و برای مردان خوش سلیقه گزینه مناسبی محسوب می‌شود. در مورد دیگر ویژگی‌های خوب این محصول باید بگوییم که Bvlgari Man پخش بوی بسیار قوی دارد و از ماندگاری بالایی برخوردار است. اگر می‌خواهید به یک آقای جنتلمن هدیه دهید، این عطر را برای هدیه دادن انتخاب کنید چون علاوه بر بوی خوب، ظاهر شیکی هم دارد. نت‌های این عطر شیک مردانه به این صورت است که:

  • پس از اولین اسپری بوی ترنج، گلابی، برگ بنفشه و لاله مردابی را به عنوان نت اولیه استشمام کرده که حس بسیار خوبی در شما ایجاد می‌کند.
  • پس از گذشت مدتی رایحه‌های چوبی، چوب کشمیر، گیاه ناگارموتا، چوب صندل سفید، خس خس و کهربا به عنوان نت میانی مشام شما را پر خواهد کرد.
  • در پایان رایحه‌های مشک، عسل، لوبان و کهربا فضای اطراف شما را در بر می‌گیرد.

عطر بولگاری مردانه

6_ادو تویلت مردانه Extreme

یکی دیگر از عطرهای معروف برند بولگاری که در بین مردان طرفداران زیادی دارد، ادو تویلت مردانه بولگاری مدل Extreme می‌باشد. حجم این محصول 100 میل بوده و یک عطر بسیار تلخ و خنک است. از این عطر می‌توان در مکان‌های عمومی، رسمی و اداری استفاده کرد. نت‌های عطر Extreme بولگاری به شرح زیر هستند:

  1. ابتدا با اولین اسپری بویی از نارنج، گریپ‌ فروت و کاکتوس را استشمام خواهید کرد
  2. بعد از جند دقیقه نت میانی که ترکیبی از رایحه‌ هل، گل فریزیا و عنبر است را احساس می‌کنید
  3. در آخر نت پایانی که ترکیبی از نت‌های چوبی، علف وتیور و صمغ بنزویین است، بوی این عطر را ماندگار خواهد کرد.

عطر مردانه بولگاری

از ویژگی های بارز این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حجم این عطر 100 میلی لیتر است
  • جاگیر و سنگین نیست
  • شیشه مستطیلی و طراحی بسته بندی شیکی دارد
  • رایحه عطر ترکیبی از میوه، ادویه، چوب، مرکبات، صمغ، خاک، گیاهان معطر، گل و … می‌باشد
  • برای همه فصول سال مناسب است
  • تاییدیه وزارت بهداشت و سلامت و سازمان غذا و دارو را دارد
  • تلخ و خنک است
  • استفاده از این عطر برای دور همی‌های کاری، میهمانی‌های رسمی و اداری پیشنهاد می‌شود
  • ماندگاری بالایی دارد

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم چند مورد از بهترین عطرهای مردانه و زنانه برند بولگاری را به شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم از مقاله معرفی بهترین عطرهای بولگاری استفاده کرده باشید. همچنین از سری مقالات منتشر شده ما در مو تن رو می‌توانید عطر و ادکلن اماراتی چیست را مطالعه بفرمایید. همچنین می توانید برای خرید عطر و ادکلن مردانه و خرید ادکلن و عطر زنانه و عطر های جیبی به وبسایت مو تن رو مراجعه کنید.

سایر محصولات عطر الینو:

رجینا کوکو مادمازل ادو پرفیوم زنانه آروما 

مووز هر ادو تویلت زنانه آدیداس 

نچرال وایتالیتی ادو تویلت زنانه آدیداس 

برندهای روز دنیا را در فروشگاه اینترنتی الینو مقایسه، بررسی و تهیه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *