ای مگ

معرفی ضد آفتاب خارجی ارزان قیمت و خوب

ضد آفتاب ارزان

ضد آفتاب ارزان  با مارک ها و مدل های مختلف در بازار موجود است. به یاد داشته باشید که صرفا ارزان بودن، نمی تواند دلیلی برای بی کیفیت بودن یک محصول باشد. زیرا قیمت ضد آفتاب تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می شود. برای مثال حجم ضدآفتاب در قیمت آن تأثیر زیادی دارد.

خرید ضدآفتاب یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین اقداماتی است که باید برای محافظت از سلامت و زیبایی پوست خود انجام دهید. اگر شما استفاده از این محصول را به خاطر نگرانی در مورد هزینه آن به تعویق انداخته اید، بی شک بعدها باید هزینه های بیشتری برای رفع آسیب های پوستی ناشی از نور آفتاب پرداخت کنید. برای رفع این مشکل می توانید اقدام به انتخاب و خرید بهترین کرم ضد آفتاب ارزان قیمت کنید.

در این نوشته تصمیم داریم تا تعدادی از گزینه های فهرست ضد آفتاب خارجی ارزان قیمت و خوب را معرفی کنیم. همچنین به بیان و بررسی نکات مهمی که باید در هنگام تهیه کرم ضد آفتاب خوب و ارزان مورد توجه داشته باشید، می پردازیم. بنابراین در صورتی که شما هم به فکر سلامت و زیبایی پوست خود هستید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

خرید ضد آفتاب ارزان و خوب

محافظت از پوست و مو اهمیت بسیار زیادی در به تأخیر انداختن روند پیری دارد. شما می توانید با استفاده از محصولات مراقبت از  زیبایی مفیدی مانند ماسک مو، کرم آبرسان، بهترین رنگ مو بدون آمونیاک، بهترین ضد آفتاب و  ... مانع از آسیب دیدن پوست و موی خود شوید. پیش از اقدام به خرید ضد آفتاب خارجی ارزان قیمت باید توجه داشته باشید، محصول انتخابی شما حتما مناسب نوع و نیاز پوستتان باشد. سایر نکات مهمی که در هنگام تهیه کرم ضد آفتاب ارزان قیمت باید مورد توجه داشته باشید، عبارتند از :

کرم ضد آفتاب ارزان

  • SPF محصول: SPF محصول به میزان محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UV اشاره دارد. برای پوست های حساس، SPF 30  به بالا توصیه می‌ شود.
  • نوع پوست : برای پوست های چرب، محصولات با قابلیت جذب سریع و بدون چربی توصیه می ‌شود، در حالی که برای پوست های خشک، محصولات با رطوبت ‌دهی بالا و حاوی عوامل نرم کننده و مرطوب کننده مناسب هستند.
  • تاریخ انقضا : اطمینان حاصل کنید که محصولی را خریداری می کنید، که تاریخ انقضای آن نگذشته است.
  • برند محصول : برند محصول نیز می‌ تواند نشان دهنده کیفیت و قابلیت اعتماد آن باشد. برای انتخاب برند مناسب، می ‌توانید از نظرات و تجربیات دیگران استفاده کنید.
  • طبیعی بودن : در هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب ارزان باید توجه داشته باشید که محصول مورد نظرتان فاقد مواد شیمیایی مضر و حاوی عصاره های گیاهی و مواد طبیعی مفید برای پوست باشد.

خرید کرم ضد آفتاب ارزان چه مزیتی دارد؟

استفاده از کرم ضد آفتاب از جمله روتین های مراقبت پوستی است که باید به صورت مداوم انجام شود. حذف این روتین پوستی می تواند صدمات جبران ناپذیری را به پوست شما تحمیل کند. اشعه های مضر آفتاب نه تنها باعث کدر شدن پوست و ایجاد لکه و سوختگی روی پوست و پیری زودرس می شوند، بلکه سرطان زا نیز هستند. به همین دلیل استفاده از کرم ضد آفتاب باید به صورت روزانه و کاملا سخاوتمندانه انجام شود.

اگر بخواهید هر بار که از خانه خارج می شوید تمام دست و صورت خود را با کرم ضد آفتاب بپوشانید و هر دو ساعت نیز آن را تمدید کنید، در ماه باید چند کرم ضد افتاب بخرید. شاید برای خیلی از ما خریدن چند عدد کرم ضد آفتاب گران قیمت در طول ماه دشوار باشد. به همین دلیل می توانیم با تهیه کرم های ضد آفتاب ارزان اما با کیفیت از پوست و زیبایی خود محافظت کنیم. در واقع خرید ضد آفتاب ارزون و خوب این مزیت را دارد که شما بدون نگرانی در مورد هزینه، می توانید به مقدار کاملا مناسب از ضد آفتاب خود را در طول روز استفاده کنید.

ضد آفتاب ارزان و خوب

معرفی کرم ضد آفتاب ارزان قیمت خارجی

قیمت یکی از عوامل تأثیر گذار در انتخاب های ما برای خرید شامپو، خرید رنگ مو، خرید ماسک مو، خرید پودر دکلره، ضد آفتاب و  ... است. هر چند توجه به کیفیت و استاندارد بودن این نوع محصولات از قیمت آن ها بسیار مهم تر است؛ اما گاهی قیمت بالا می تواند مانع از رسیدگی به پوست و مو و عدم استفاده از این محصولات کاربردی شود. در ادامه برخی از گزینه های موجود در فهرست ضد آفتاب ارزان خارجی را به شما معرفی می کنیم.

کرم ضد آفتاب کلارنس

برند کلارنس محصول کشور فرانسه است و یکی از ضد آفتاب های ارزان به حساب می آید. محصولات این برند از پوست شما در برابر اشعه یو وی و پنج نوع آلودگی محافظت می کند. وجود عصاره های گیاهی و طبیعی در کرم های این برند سبب شاداب و شفاف تر شدن پوست شما می شود. شما با توجه به نوع و نیاز پوست خود می توانید از محصولات زیر استفاده کنید :

کرم ضد آفتاب رنگی کلارنس ضد آلودگی Clarins UV Plus Anti Pollution

 

کرم ضد آفتاب بایودرما bioderma

یکی دیگر از گزینه های ضد آفتاب خارجی ارزان، کرم ضد آفتاب بایودرما است. فرمولاسیون قوی محصولات این برند از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند. همچنین محصولات این برند فرانسوی، تنوع خوبی دارند و شما می توانید با توجه به نوع پوست خود و انتظاراتی که از کرم ضد آفتاب دارید، مناسب ترین محصول را انتخاب کنید. برخی از کاربردی ترین کرم های این برند عبارتند از :

کرم ضد آفتاب فتودرم بایودرما ضد لک bioderma photoderm spot spf50

ضد آفتاب کرم پودری بیزانس byzance

این محصول یکی دیگر از گزینه های ضد آفتاب ارزون و خوب است. این محصول آمریکایی برای رفع لکه های پوستی و آکنه بسیار مناسب است. این کرم ضد افتاب خاصیت مات کنندگی دارد و برای پوست های چرب انتخاب خیلی خوبی می باشد. یکی از امتیازات این ضد آفتاب ارزان خارجی این است قابل استفاده در دور چشم نیز می باشد.

 

ضد آفتاب کرم پودری بیزانس byzance

کرم ضد آفتاب ویشی

برای تهیه کرم ضد آفتاب ارزان قیمت می توانید محصولات برند ویشی را امتحان کنید. محصولات این برند فرانسوی کیفیت خوبی دارند و از پوست شما محافظت می کنند. در ضمن کرم های ضد آفتاب ویشی خاصیت ترمیم پوست ها آسیب دیده و تقویت سلول های پوست را نیز دارند. با توجه به نوع و نیاز پوست خود می توانید از محصولات متنوع این برند مانند گزینه های زیر استفاده کنید :

کرم ضد آفتاب فلوئید ویشی پوست چرب و مختلط Vichy Dry Touch

کرم ضد آفتاب آلوئه ورا هالیوود استایل صورت و بدن

برای خرید بهترین کرم ضد آفتاب ارزان قیمت می توانید این محصول از برند آمریکایی هالیوود استایل را نیز امتحان کنید. این ضد آفتاب ارزان و خوب علاوه بر اینکه از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند، سبب نرمی و لطافت پوست نیز می شود. این محصول حاوی ویتامین E و فاقد چربی می باشد.

کرم ضد آفتاب آلوئه ورا هالیوود استایل مناسب صورت و بدن Hollywood style spf30

جمع بندی

استفاده از ضد آفتاب ارزان به هیچ وجه به منظور استفاده از کرم بی کیفیت یا غیر استاندارد نیست. در این نوشته تعدادی از گزینه های ضد آفتاب خارجی ارزان قیمت و خوب را معرفی کرده ایم که شما می توانید آن ها را به راحتی از سایت الینو خریداری کنید. در نظر داشته باشید که قیمت ضد آفتاب ارزان با توجه به برند، کشور سازنده، ویژگی ها، حجم محصول و … تعیین می شود. شما می توانید برای استعلام قیمت شامپو، قیمت رنگ مو،  قیمت ماسک مو، قیمت پودر دکلره و سایر محصولات آرایشی بهداشتی به فروشگاه آنلاین الینو مراجعه کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *