ای مگ

شامپو ضد ریزش مو و معرفی 5 محصول برتر ضدریزش مو

شامپو ضد ریزش

شامپو ضد ریزش

شامپو ضد ریزش یکی از ساده ترین راه کارهایی است که ممکن است به محض به وجود آمدن ریزش به ذهن شما خطور کند. اما آیا همیشه شامپو ضد ریزش پاسخگوی نیاز شما است؟ آیا همیشه موثر است؟ در این مقاله به ما همراه باشید تا با هم نکات جذابی را مرور کنیم تا به پرسش های شما در خصوص ریزش مو و استفاده از انواع شامپوها و محلول های تقویتی پاسخ داده باشیم. فراموش نکنید که ریزش مو همواره علت های مختلفی نظیر: ارثی بودن، تغذیه، سطح استرس، آلودگی محیطی و دلایل مختلف دیگر میتواند داشته باشد که هر نوع ریزش با توجه به تشخیص صحیح و استفاده از راه کارهای مناسب قابل درمان است. پیشنهاد میکنم قبلا حتما مقاله مو به مو با موهای شما از ریزش مو تا تقویت پیاز مو را مطالعه کنید

شامپو ضد ریزش

هنگامی که موهای ما بدون دلیل یا به علت موروثی بودن شروع به ریزش می کند، شاید اولین راهی که به نظر هر کدام از ما بیاید، عوض کردن شامپو و استفاده از شامپو ضد ریزش مو باشد. اما اگر نگاهی به بازار بیاندازیم، با انبوهی از شامپو ضد ریزش مو مواجه می شویم که هر کدام با برندی متفاوت و با کارایی متنوع، عرضه شده است. حقیقت امر اینجاست که تعدد شامپو ضد ریزش مو آنقدر زیاد است که اگر از هر داروخانه سوال کنیم، هر کدام برند و شامپویی متفاوت را توصیه می کنند. حتی اگر از افراد عادی که دوره ای را درگیر مساله ریزش مو بوده اند، سوال کنیم، باز هم می بینیم که توصیه های متفاوتی دارند و نمی توان به درستی، گزینه مناسب را انتخاب نمود. در این مطلب قصد داریم پس از تحلیل کامل، شامپو ضد ریزش مناسب را معرفی نماییم.

نکاتی که باید قبل از خرید شامپو ضد ریزش مو بدانید

قبل از اینکه بخواهید یک شامپوی ضد ریزش مو تهیه کنید، باید به یک سری نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشید، و هرگز بدون آگاهی، اقدام به انتخاب یک شامپو نکنید. چراکه ممکن است تاثیر لازم را روی سر شما نداشته باشد و در نتیجه پول خود را دور ریخته باشید. پس از قبل از خرید لازم است که این نکات را به یاد داشته باشید:

اگر شما از محصولی استفاده می کنید، در حال حاضر تاثیر خوبی روی موهای شما دارد، آن را به صرف گفته های اطرافیان و یا تبلیغات، عوض نکنید!
برای انتخاب یک محصول خوب، تنها به تبلیغات محصولات بسنده نکرده و بازخوردها و نظرات مختلفی که در رابطه با آن محصول داده شده است را بررسی کنید.

ریزش مو

حتما در خرید شامپو ضد ریزش مو به این نکته توجه داشته باشید که در مواد تشکیل دهنده آن، ماده کتوکونازول (ketoconazole) وجود داشته باشد. حقیقت امر این است که اگر محصولی با عنوان شامپو ضد ریزش مو، حاوی این ماده نباشد، تاثیر چندانی روی سر شما نخواهد داشت. یکی از دلایلی که باعث ریزش مو به خصوص در مردان می شود، حساسیت فولیکول های مو به DHT می باشد که ثابت شده است که کتوکنازول با این موضوع مقابله می کند.
هنگامی که محصول مناسب را پیدا کردید و منجر به درمان ریزش مو های شما شد آن را تعویض نکنید

چهار عنصر اصلی در شامپوهای ضد ریزش مو

از هر شامپوی ضد ریزش مویی که استفاده می کنید، باید به دنبال چهار عنصر اصلی تشکیل دهنده این شامپوها باشید. تمامی تحقیقات انجام شده در زمینه علت ریزش مو و جلوگیری از آن، ثابت کرده اند که ترکیب این چهار عنصر، نه تنها باعث کاهش ریزش مو شده است، بلکه در بسیاری از موارد، باعث رشد دوباره مو نیز خواهد شد. در داروهای غیر شامپویی که برای ریزش مو مردان، توسط متخصصین توصیه می شود، معمولا داروهایی نظیر ماینوکسیدیل (minoxidil) و فیناستراید (finasteride) نیز مشاهده می شود که در بسیاری از موارد بسیار چاره ساز می باشند. به هر حال، عناصر اصلی شامپوهای ضد ریزش مو عبارتند از:

کتوکونازول (Ketoconazole)
کافئین (Caffeine)
بیوتین (Biotin)
ساپالمیتو (Saw Palmetto)

ریزش مو

شامپو ضد ریزش مناسب

حال که دانستیم برای انتخاب یک شامپو ضد ریزش مو مناسب، باید چه عوامل و فاکتورهایی را در نظر بگیریم، اکنون نوبت به آن می رسد که چند نمونه از بهترین شامپوهای ضد ریزش مو را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم. این شامپوها با توجه به مواردی که در بالا ذکر گردیده و همچنین بازخوردهایی که استفاده کنندگان داشته اند، در لیست ما جای گرفته اند و تاکنون دارای تاثیرات مثبتی روی مصرف کنندگان خود داشته اند. علاوه بر این، تکنولوژی های جدید به کار رفته در این محصولات با نوع موهای ما با توجه به آب و هوا، تغذیه، جنس مو و … کاملا بررسی شده و مناسب است.

شامپو فعال کننده بناکور

شامپو ضد ریزش و فعال کننده بناکور

شامپو ضد ریزش بناکور فعال کننده رویش مجدد مو BC Hair Activator Shampoo حجم دهنده موهای نازک و کم پشت و ریشه موهای ضعیف و نازک را تقویت کرده و مانع پیدایش آثار پیری زودهنگام می شود. این شامپو با ملایمت مو و پوست سر را پاکسازی کرده و موها را حجم می دهد. شامپو فعال کننده حاوی تورین، کارنیتین، تارترات و اکیناسه برای افزایش رشد مو می باشد که تغذیه کننده و انرژی دهنده پیاز مو برای احیای موها است. این محصول حاوی پانتنول برای افزایش رطوبت و لطافت موها می باشد. استفاده از این محصول موهایی مقاوم و پرپشت را برای شما به ارمغان می آورد.

شامپو اکتیو رفرش گلینت

شامپو اکتیو رفرش گلینت

برای ترمیم و بازسازی موی سر هیچ‌چیز جای یک شامپوی خوب را نمی‌گیرد. شامپو اکتیو رفرش گلینت انرژی زا و تقویتی یکی از این شامپو‌ها است که برند آلمانی «گلینت Glynt» طراحی و تولید کرده است. این شامپو با نام شامپو اکتیو رفرش گلینت شناخته می‌شود. شامپو اکتیو رفرش گلینت انرژی زا و تقویتی موهای آسیب‌دیده را به‌خوبی و با قدرتی باورنکردنی بازسازی می‌کند. علاوه‌بر بازسازی، نوعی قابلیت حجم‌دهندگی بسیار بالا در این شامپو وجود دارد که شامپو اکتیو رفرش گلینت انرژی زا و تقویتی را از سایر رقبایش جدا می‌کند. جهت تاثیر گذاری بیشتر برای خاصیت ضدریزش آن همراه با سرم ضدریزش گلینت استفاده گردد.

شامپو ضدریزش نلی

شامپو ضد ریزش نلی درمان کننده ریزش مو Nelly Anti Hair Loss با فرمولی فوق العاده، ریزش موها را متوقف کرده و موجب رویش مجدد موها می گردد. این شامپو حاوی پروتئین غنی شده سویا و ترکیبات هیدرولیز شده عصاره گیاهان مفید مانند: رزماری، مریم گلی، ریشه بابا آدم، صنوبر، پیچک، نعنا و سایر گیاهان موثر است که موجب احیا و بازسازی موهای از دست رفته خواهد شد.

ترکیبات معجزه آسای موجود در شامپو ضد ریزش نلی پوست سر را تقویت و ترمیم کرده و ریشه موها را تحریک می کند. در نتیجه مانع از ریزش موها شده و باعث رشد مجدد موها می گردد. استفاده از این محصول موجب تحریک متابولیسم سلولی و بنابراین احیا و بازسازی موها می شود و در ضمن به استحکام و رشد سریع فیبر موها نیز کمک می نماید

شامپو ضد ریزش نلی

شامپو ضدریزش های مردانه

شامپو ضد ریزش تری دی من

یکی از معضلات اصلی آقایان ، ریزش موها در سن خاص و به دلایلی متفاوت است که از مهمترین آنها ضعیف شدن پیاز مو و عدم توان کافی برای نگهداری از تارهای مو است. این عامل ممکن است به دلایلی مانند تغذیه، وراثت، آلودگی و … رخ بدهد. شامپو فعال کننده رویش مو Root Activator با فناوری جدیدی که توسط شرکت شوارتسکف آلمان تولید شده است دارای قابلیت فعال کنندگی برای قوی تر کردن هر چه بیشتر ریشه موها و همچنین برای پرپشت کردن آن مورد استفاده قرار می گیرد.

شامپو فعال کننده رویش مو مردانه

شامپو تقویت کننده کئون

برای یک مرد خوش تیپ و شیک پوش، هیچ چیز به اندازه ی داشتن موهایی سالم و شاداب جذاب نیست. در واقع بیشتر زیبایی بدن در سر و موها قرار گرفته است. شامپو تقویت کننده موی آقایان از برند کئون 1922 یک شامپوی تقویت کننده فوق العاده برای موهای آقایان است که کمک میکند موهایی سالم، شاداب و جذاب داشته باشند

شامپو تقویت کننده موی آقایان

زیبایی و پرپشتی موهایتان حق طبیعی شماست.

پرپشتی مو

الینو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

الینو مگ در اینستاگرام
الینو مگ در پینترست
الینو مگ در توئیتر
الینو مگ در یوتیوب
الینو در آپارات

از اینکه در این مقاله با « شامپو ضد ریزش مو و معرفی 5 محصول برتر ضدریزش مو » همراه ما بودید صمیمانه سپاسگذاریم. امیدواریم که بتوانیم در راستای سلامت، مد و زیبایی شما مفید باشیم

eleeno logo

همچنان در مجله مد و زیبایی الینو بمانید

پودر حجم دهنده مو چه ویژگی هایی دارد؟
شامپو خشک چیست؟ چند واقعیت عجیب درباره شامپو خشک که نمیدانید
الهام مستور استایلیست مجله ووگ
تابستان و اهمیت مراقبت از پوست
تاثیرات شادی بر سلامتی
برنز کردن پوست در تابستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *