ای مگ

شناخت بهترین مارک رنگ موی خارجی

بهترین مارک رنگ موی خارجی

به نظر شما بهترین مارک رنگ موی خارجی چیست؟ در این نوشته تصمیم داریم تا با بیان و بررسی نکات مهمی که در هنگام خرید رنگ مو باید مورد توجه قرار دهید، بهترین برند های رنگ مو خارجی را معرفی کنیم. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به رنگ کردن موهای خود علاقه دارید و دوست دارید با انتخاب بهترین رنگ مو، موهای خود را زیباتر کنید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین مارک رنگ موی خارجی چیست؟

بهترین مارک رنگ موی خارجی در ایران

با خرید و استفاده از بهترین مارک رنگ مو خارجی در ایران علاوه بر اینکه موهای خود را زیباتر می کنید، می توانید خاطر جمع باشید که هیچ آسیبی به موهایتان وارد نمی شود. به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ موهای بی کیفیت می تواند به موی شما صدمه زده و حتی باعث ایجاد ناراحتی های مختلفی در پوست سر شما شود.

رنگ مو با مارک ها و برندهای متنوعی در بازار موجود است و هر یک از این مارک ها نیز طیف بسیار متنوعی از رنگ ها را در بر می گیرند. به همین علت انتخاب مارک و طیف رنگی مناسب کمی سخت است.

بهترین برند های رنگ مو خارجی

ویژگی های بهترین مارک رنگ موی خارجی

به طور کلی ویژگی های بهترین مارک های رنگ موی خارجی عبارتند از:

  • پوشانندگی خوب: رنگ مو خارجی مارک خوب می تواند سطح تمام موهای شما را به خوبی پوشش دهد. به این ترتیب بعد از رنگ کردن، موهای شما کاملا یک دست رنگ می شوند و هیچ سایه، سفیدی و کدری در میان آن ها نخواهید دید.
  • شفاف کردن موها: استفاده از بهترین رنگ موی خارجی به شما کمک می کند تا موهای شفاف تری داشته باشید. به یاد داشته باشید که یکی از مهم ترین ملاک های زیبایی موها، شفاف و درخشان بودن آن ها است.
  • نرم کنندگی: موهای زبر و شکننده هیچ زیبایی ندارند. با خرید بهترین برند رنگ مو خارجی دیگر نیازی نیست نگران خشک و زبر شدن موها بعد از رنگ کردن باشید. استفاده از رنگ موی مناسب و با کیفیت به نرم شدن ساقه های موی شما کمک زیادی می کند.
  • پایداری: یکی از ویژگی های مهم بهترین مارک رنگ موی خارجی پایداری آن است. به این ترتیب رنگ موی شما تا مدت ها باقی می ماند و کدر یا محو نمی شود.
  • رنگ طبیعی: مارک های بی کیفیت و نا مرغوب رنگ های غیر طبیعی و اغراق شده ای دارند. اما استفاده از بهترین مارک های رنگ مو خارجی باعث می شود موهای شما رنگی کاملا طبیعی و زیبا داشته باشند.
  • حفظ سلامت پوست سر: سالم بودن پوست سر تأثیر بسیار زیادی در حفظ سلامت و زیبایی مو دارد. استفاده از رنگ موهای بی کیفیت به پوست سر شما آسیب می زند و باعث ایجاد حساسیت و ناراحتی های پوستی مختلفی می شود. با استفاده از رنگ مو خارجی مارک خوب به علت داشتن فرمولاسیون سازگار با پوست سر، دیگر نیازی به نگرانی در مورد سلامت پوست سر نیست.

رنگ مو خارجی مارک خوب

قیمت بهترین مارک رنگ موی خارجی

قیمت رنگ مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. از آن جایی که استفاده از رنگ موی با کیفیت و مرغوب تأثیر چشم گیری در سلامت و زیبایی مو دارد، توصیه می شود در هنگام خرید بهترین مارک رنگ موی خارجی بیش از این که به قیمت رنگ مو توجه داشته باشید، کیفیت را در نظر بگیرید. استفاده از رنگ موهای بی کیفیت فقط به خاطر قیمت پایین تر آن ها به هیچ وجه انتخاب درستی نیست؛ زیرا بعدا باید با خرید دارو، شامپو و ماسک مو گران قیمت آسیبی را که به موها و پوست سر خود وارد کرده اید، بر طرف کنید.

الینو انواع محصولات مراقبت از مو برند نلی را به شما عزیزان عرضه می کند از جمله محصولات نلی می توان به شامپو و اسپری حالت دهنه اشاره کرد.

عوامل موثر در تعیین قیمت رنگ مو

برخی از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت بهترین مارک رنگ مو خارجی تأثیر می گذارند عبارتند از :

  • برند: یکی از مهم ترین عواملی که قیمت رنگ مو را تعیین می کند، مارک و برند آن است. معمولا مارک های معروف قیمت بالاتری دارند اما قیمت آن ها در قیاس با کیفیت خوبشان مقرون به صرفه می باشد.
  • کشور سازنده: رنگ موی خوب و با کیفیت هم در میان مارک های ایرانی و هم در میان مارک های خارجی وجود دارد. اما برخی از کشورها در تولید رنگ مو سابقه طولانی تر و موفق تری دارند. خرید بهترین مارک رنگ مو خارجی حتی اگر قیمت بالایی داشته باشد با توجه به کیفیت و پوشانندگی خوبی که دارند انتخاب بسیار مناسبی می باشد.
  • حجم رنگ مو: بسته بندی های رنگ مو با حجم های مختلفی در بازار عرضه شده اند. حجم محصول نیز در تعیین قیمت رنگ مو اثر می گذارد.
  • مجموعه خدمات: در برخی از موارد، رنگ مو به صورت کیت کامل و به همراه خدمات دیگری مانند پودر دکلره، اکسیدان، نرم کننده، تقویت کننده، کرم مو و ... ارائه می ‌شود و بدیهی است که در این صورت قیمت محصول بیشتر است.
  • تأثیرات محیطی: عواملی مانند مالیات، تعرفه ‌های وارداتی، قیمت ارز، تغییرات قوانین واردات و ... ممکن است قیمت بهترین رنگ موی خارجی را تحت تأثیر قرار دهند.

معرفی بهترین مارک رنگ موی خارجی

در ادامه به معرفی بهترین مارک رنگ مو خارجی می پردازیم:

رنگ موی ایگورا (igora )

یکی از بهترین برند های رنگ مو خارجی، برند ایگورا است که محصول کشور آلمان می باشد. مهم ترین ویژگی محصولات ایگورا، این است که با فرمولاسیون مخصوص خود مانع از شکست مو می شود. با استفاده از رنگ موهای این برند هم از پوشانندگی قوی بهره می برید و هم اینکه موهای شما هیچ آسیبی نمی بینند و نرم و قوی تر نیز می شوند.

یکی از جذاب ترین طیف های رنگی این برند که می تواند زیبایی خاصی به چهره و موی شما ببخشد، رنگ موی دودی خاکستری خیلی روشن 8.21 ایگورا Igora Royal 8-21 می باشد.

رنگ موی دودی خاکستری خیلی روشن 8.21 ایگورا Igora Royal 8-21

رنگ موی فیتو

یکی دیگر از بهترین مارک های رنگ مو خارجی برند فیتو است که محصول کشور فرانسه می باشد. محصولات فیتو ارائه دهنده طیف رنگی گسترده و طبیعی می باشند. از آن جایی که رنگ موهای این برند گیاهی و فاقد آمونیاک هستند، هیچ آسیبی به مو و پوست سر وارد نمی کنند و سبب تقویت و درخشندگی بیشتر موها خواهند شد.

یکی از پرطرفدارترین طیف های رنگی این برند، رنگ مو فیتو بلوند تیره 6 بدون آمونیاک 6 Phyto Blond Fonce است. این محصول تمامی موهای خاکستری و سفید را پوشش می دهد.

رنگ مو فیتو بلوند تیره 6 بدون آمونیاک 6 Phyto Blond Fonce

رنگ موی پالت

برند پالت محصول کشور آلمان، یکی از گزینه های فهرست بهترین مارک رنگ مو خارجی در ایران است. در محصولات پالت  از کمترین میزان آمونیاک استفاده شده است، در نتیجه آسیبی به بافت مو وارد نمی شود. رنگ موهای این برند قدرت پوشانندگی و ماندگاری بالایی دارند.

یکی از بهترین محصولات این برند، کیت رنگ موی عسلی براق پالت شوارتسکف Palette Deluxe 9-50 است. این کیت کاربردی شامل بطری استفاده حاوی اکسیدان سازنده، ظرف مخصوص حاوی کرم رنگ 50 میل، مراقبت کننده و نرم کننده پس از استفاده می باشد.

کیت رنگ موی عسلی براق پالت شوارتسکف Palette Deluxe 9-50

رنگ موی کئون Keune

یکی دیگر از موارد بهترین مارک رنگ موی خارجی، برند کئون است که محصول کشور هلند می باشد. محصولات کئون حاوی پروتئین ابریشم برای نرمی و لطافت مو هستند. همچنین از آن جایی که فرمولاسیون این رنگ مو حاوی مولتی ویتامین است، موجب تقویت و تغذیه موها نیز خواهد شد.

رنگ موی آبی کئون یک رنگ موی فانتزی جذاب و بدون نیاز به اکسیدان است. ماندگاری بالا، رنگ دهی در 15 دقیقه، درخشان کنندگی مو و ... برخی از ویژگی های این رنگ موی پرطرفدار می باشند.

رنگ موی آبی کئون

رنگ موی اسنسیتی essensity

یکی دیگر از بهترین مارک های رنگ موی خارجی، برند اسنسیتی محصول کشور آلمان است. مهم ترین ویژگی رنگ موهای این برند این است که فاقد آمونیاک، سیلیکون، پارافین و بو می باشند. استفاده از روغن های گیاهی و روغن هسته انگور در این رنگ موها به تقویت مو و رفع شکستگی موها کمک می کند.

یکی از جذاب ترین طیف های رنگی این برند، رنگ مو بدون آمونیاک شکلاتی طبیعی 5.60 شوارتسکف اسنسیتی essensity 5-60 می باشد. این رنگ مو به طور کامل تمامی موهای سفید را پوشش می دهد.

رنگ مو بدون آمونیاک شکلاتی طبیعی 5.60 شوارتسکف اسنسیتی essensity 5-60

جمع بندی

در این نوشته با ارائه اطلاعات مفیدی به سوال بهترین مارک رنگ موی خارجی چیست؟ پاسخ دادیم و به معرفی بهترین مارک رنگ مو خارجی پرداختیم.  همان طور که توضیح دادیم خرید بهترین برند رنگ مو خارجی می تواند به شما در داشتن موهایی سالم، درخشان و زیبا کمک کند. برای خرید بهترین مارک های رنگ مو خارجی و همچنین خرید شامپو، خرید ماسک مو، خرید دکلره، خرید ضدآفتاب، خرید کرم آبرسان و .... کافی است تا سفارش خود را در سایت الینو ثبت کنید و محصول مورد نظرتان را در اسرع وقت دریافت نمایید.

دیدگاهی در مورد “شناخت بهترین مارک رنگ موی خارجی

  1. blank zangoee گفت:

    سلام وقت بخیر رنگ موی عسلی پالت برای هر مویی مناسبه؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلامو وقت بخیر بله میتوانید استفاده نمایدد

  2. blank ساجده شریفی گفت:

    سلام
    چطور میتونم رنگ مو های بیشتری از مارک essensity رو ببینم؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر داخل سایت ما یمتواند انواع مدل رنگارو مشاهده نمایدد

  3. blank هلیا نگاری گفت:

    سلام وقت بخیر.. رنگ موی دودی خاکستری خیلی روشن رو موجود دارید؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلامو وقت بخیر بله موجوده

  4. blank mezerji گفت:

    ممنون میشم یه نرم کننده خوب برای استفاده بعد از رنگ موی کئون بهم معرفی کنید

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلامو وقت بخیر میتواند از نرم کننده و مراقبت کننده موهای رنگ شده کئون استفاده نمایید

  5. blank هدیه قربانی گفت:

    سلام این پالت رنگ موی عسلی برای موهای خشک هم مناسبه؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر مانعی ندارد

  6. blank عطیه بوستانی گفت:

    سلام. چطور میتونم رنگ های موجود از مارک رنگ موی ایگورا رو ببینم؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر https://eleeno.com/color/

  7. blank ریحانه زمردی گفت:

    سلام. دوستانی که از رنگ موی فیتو استفاده کردن ممنون میشم بهم بگید پوشش دهیش برای موهای سفید ارثی چطور بود؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      باسلام وقت بخیر جز بهترین هاست رنگ موی فیتو

  8. blank شهره بهرامی گفت:

    ممنون مطالب عالی و همچنین رنگ موهای معرفی شده از با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار هست

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      سپاسگزارم از همراهیتون

  9. blank فاطمه امیری گفت:

    سلام. راهکاری هست که بدون اینکه مو رو دکلره بکنیم بتونیم به پایه برسونیم؟ ممنون میشم اگر هست راهنماییم کنید

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر خیر به پایه نمیرسه بدون دکلره کردن

  10. blank زهرا درخشان گفت:

    سلام. چه ماسک مویی برای مهای رنگ شده پیشنهاد میدید؟

    1. blank عاطفه گفت:

      بنظرم ماسک موهای کئون کیفیت خوبی دارن و برای هر نوع مویی هم ماسک مو داره

  11. blank taghavi گفت:

    سلام اگر بلافاصه بعد از استفاده از رنگ مو،به موها نرم کننده یا ماسک مو بزنیم باعث کدر شدن رنگ میشه؟

    1. blank پریا گفت:

      سلام راستیتش نرم کننده رو استفاده نکردم ولی ماسک مو تاثیری در رنگ نداره استفادش مشکلی نداره

  12. blank فاطمه کلاته گفت:

    بنظرم رنگ موی فیتو بهترین مارکه چون هم برای هر نوع مویی رنگ داره و هم کیفیت بالایی داره و کمترین آسیب رو به موها میزنه

  13. blank فاطمه صمدی گفت:

    سلام چه رنگ موی هایی از مارک فیتو موجود دارید؟ چطور میتونم پالت رنگ های این مارک رو داشته باشم؟

  14. blank وحیده محرابی گفت:

    رنگ هایی که معرفی کردید همه کیفیت عالی دارن فقط ممنون میشم چند مارک دکلره خوب هم معرفی کنید

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      ممنون از همراهیتون دوست عزیز

  15. blank زینب حیدری گفت:

    من بیشتر اوقات از رنگ موی فیتو استفاده میکنم. بنظرم کیفیتش برای موهای معمولی خیلی خوبه

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلاموقت بخیر بانظر شما موافقم محصول با کیفیتی است

  16. blank رشیدی گفت:

    سلام. وقت بخیر . میخاستم بدونم اگر همراه رنگ مو از نرم کننده یا ماسک مو استفاده بشه تاثیر رنگ کم میشه؟؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر بهتر است که از نرم کننده استفاده نکینید و از مواد پلکس استفاده کنید

  17. blank زهرا احمدزاده گفت:

    رنگ موی پالت هم کیفیت خوبی داره و هم قیمت مناسبی داره.بنظرم گزینه مناسبیه

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      ممنون از همراهیتون دوست عزیز

  18. blank فاطمه کیانی گفت:

    بنظرم با اختلاف ایگورا بهترین مارک رنگ مو هست

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      ممنون از حسن نظر شما دوستت عزیز

  19. blank زینب گفت:

    سلام رنگ موی فیتو برای موهای خشک هم مناسبه؟؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر جز بهترین هاست رنگ موی فیتو.

  20. blank پریا زمانی فر گفت:

    بنظرم ایگورا بهترین مارک رنگ مو خارجی توی بازاره. تا به حال با کیفیت تر از این مارک ندیدم

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر بله ایگورا جز بهترین رنگ مو هاییه پر فروشه

  21. blank ساناز مجد گفت:

    سلام و خسته نباشید
    رنگ هایی که معرفی کردید همه از بهترین مارک ها بودند. ممنون میشم چند مارک خوب دکلره هم معرفی کنید

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      سلام وقت بخیر از برند جی کی یا ایگورا یا گلد ول میتوانید استفاده کنید

  22. blank مهدیه گفت:

    سلام دوستانی که استفاده کردید بین رنگ ایگورا و فیتو کدوم یک پوشش دهی بهتری دارن؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلامو وقت بخیر در یک اندازه هست پوشش دهیشون

    2. blank ناهید گفت:

      سلام. پوشش دهی هر دوتاش خوبه ولی من خودم ایگورا رو بیشتر ترجیح میدم از همه نظر بهترینه

  23. blank مینا اکبرپور گفت:

    سلا. رنگ موی فیتو بیشتر برای چه مدل مویی مناسبه؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      باسلام وقت بخیر برای هر مدل مویی مناسبه

  24. blank سحر رضویی گفت:

    سلام من هم از رنگ موی ایگورا استفاده کردم و هم از پالت جفتش کیفیت خوبی داشت ولی بنظرم کیفیت و رنگ دهی ایگورا خیلی بهتر بود

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      ممنون از همراهیتون

  25. blank حمیرا عزیزی گفت:

    سلام این درسته که میگن استفاده بیش از حد از رنگ مو باعث شوره سر میشه؟

    1. blank mahdavii گفت:

      شوره سر رو نشنیدم ولی باعث ضعیف شدن پیاز مو و آسیب به مو میشه اگر بیش از اندازه در سال موهاتون رو رنگ و دکلره بکنید

    2. blank neda گفت:

      ن شوره سر زیاد به رنگ مربوط نیس

  26. blank sanaz.kashefi گفت:

    سلام
    خیلی ممنون از الینو حقیقتا تا امروز هر محصولی چه رنگ مو و چه آرایشی و بهداشتی از این فروشگاه معتبر گرفتم با بهترین کیفیت بوده خیلی ممنون. خداقوت

  27. blank پروانه شاکری گفت:

    سلام ممنون میشم راهنماییم کنید که بهترین مارک رنگ مو خارجی برای موهای چرب و پوست سفید کدوم یکی از رنگ های معرفی شده است؟

    1. blank نسترن عظیمی گفت:

      سلام پروانه عزیز.. بنظرم از مارک ایگورا استفاده کنید برای هر نوع مویی رنگ داره و کیفیت رنگ هاشم عالیه

  28. blank nemati گفت:

    سلام
    من موهام به شدت خشک و شکننده هست ممنون میشم راهنماییم کنید بهترین مارک رنگ موی مناسب من کدومه؟

    1. blank یاسمین فدوی گفت:

      از رنگ موی پالت استفاده کنید آسیبش به موها خیلی کمه

      1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

        ممنون از حسن نظر شما

  29. blank ستایش یزدانی گفت:

    سلام مارک فیتو رنگ هایی مثل زیتونی و عسلی هم داره؟و ممنون میشم اگه بگید برای موهای چرب چطوره؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      سلام وقت بخیر تناژ رنگ های فیتو مشگی و قهوه ایی تیره تا روشن و بلوند تیره تا روشن است و جز یکی از بهترین رنگ موها است.

  30. blank سارا کاشفی گفت:

    سلام وقت بخیر. اول یه تشکر ویژه بکنم بخاطر همچین مقاله عالی و بی نقص
    و یه سوالم داشتم اونم اینکه تمام مارک هایی که معرفی کردید برای هر نوع مویی رنگ موی مناسب رو دارن؟

  31. blank اسدیان گفت:

    سلام. رنگ موی پالت بیشتر برای چه مدل مویی مناسبه؟ برای موهای خشک چطوره؟

  32. blank بهار شمس گفت:

    سلام دوستان
    من هم از رنگ موی ایگورا استفاده کردم و هم از رنگ موی کئون بنظرم ایگورا از کیفیت بهتری برخوردار هست و همچنین شناخته شده تر هم هست. من از ایگورا راضی تر بودم

  33. blank فریبا حسنی گفت:

    سلام. ممنون میشم بگید کدوم مارک رنگ مو برای موهای خشک و شکننده مناسب تره و امکان آسیب به موها کمتره؟

  34. blank asrin.moshfegh گفت:

    سلام. رنگ موی ایگورا برای موهای خشک و شکننده خوبه؟آسیبی به بافت مو وارد نمیکنه؟

  35. blank bahar karimi گفت:

    من چندین بار از رنگ های مختلف مارک فیتو استفاده کردم. کیفیت رنگ هاش واقعا حرف نداشت

  36. blank شیما گفت:

    کئون خیلی خوبه هم ماندگاری خوبی داره و هم قیمت مناسبی

  37. blank fatemeh saberii گفت:

    من هم برای خودم و هم برای خاهر از مارک فیتو خریدم خیلی خوب بود

  38. blank دلسا گفت:

    فقط اسنسیتی

  39. blank مهیا عباسی گفت:

    کدام یکی از مارک ها گیاهی هست؟

  40. blank شقایق بغلانی گفت:

    پالت بهترین مارک موجود در بازاره هم کیفیت خیلی خوبی داره و هم نسبت به مارک های دیگه قیمت مناسب تری

  41. blank سعادتی گفت:

    کئون حرف نداره عالیه

  42. blank زهرا گفت:

    از مارک فیتو رنگ های دیگه هم دارید؟؟

  43. blank زینب علیجانی گفت:

    به دوستانی که دنبال یه رنگمو ماندگار با کیفیت عالی هستند پیشنهاد میکنم یه بار حداقل از رنگ موی اسنسیتی استفاده کنند؟؟؟

  44. blank بهار فرزانه گفت:

    من سالن دارم و تقریبا ی سالی هست از رنگ موی ایگورا برای مشتری هام استفاده میکنم خیلی راضی هستند

  45. blank کمند گفت:

    خیلی تعریف مارک کئون و شنیدم تازه بدستم رسیده ولی هنوز استفاده نکردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *