ای مگ

بهترین مارک ضدآفتاب را بشناسید

بهترین مارک ضد آفتاب

یک عامل مهم که در زیبایی افراد تاثیر دارد؛ داشتن پوستی طبیعی و سالم است. غیر از جنبه ظاهری این موضوع، پوست اولین سطح دفاعی انسان محسوب می شود و وظیفه محافظت از بدن در برابر میکروب ها را نیز دارد. به همین خاطر بیشتر محصولات مراقبت از پوست و همچنین بهترین ضد آفتاب از نظر پزشکان، توسط آنها تست و آزمایش می شوند.

 بهترین کرم ضدآفتاب هم از جمله محصولات مهم و ضروری برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید است که استفاده نکردن از آن سبب بروز بسیاری از بیماری های پوستی مثل ایجاد کک و مک، لک، حتی سرطان های پوستی، چین و چروک و پیری پوست می شود. خرید ضد آفتاب و استفاده از آن خطر بروز این بیماری ها را بسیار کاهش می دهد. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین ضد آفتاب ها از نظرهای مختلف بپردازیم؛ پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که به پوست خود اهمیت می دهید؛ ما را در این مطلب دنبال کنید.

مارک بهترین ضد آفتاب

اهمیت استفاده از ضدآفتاب

چه در فصل تابستان و چه در فصل های دیگر، بهترین کرم ضدآفتاب هم فقط یکی از اقلام ضروری مراقبت و البته مهم ترین مورد برای انواع پوست ها است. در هر زمان از سال اشعه ماوراء بنفش می تواند بر روی پوست تاثیر بگذارد و آسیبی همیشگی روی پوست به جای بگذارد.آفتاب سوختگی و هایپرپیگمانتاسیون می تواند ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید باشد؛ زیرا این اشعه عمیقاً وارد سلول های پوست می شود و در روند ظریف تجدید سلول های پوست اختلال ایجاد می کند.

 پیری زودرس پوست و از دست دادن ویژگی ارتجاعی پوست از دیگر پیامدهای قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. بهترین کرم ضد آفتاب می تواند محافظی بر روی پوست ایجاد کند که اشعه ماوراء بنفش را منعکس می کند و به عنوان سدی در برابر آسیب عمل می کند. اگرچه الگوهای گوناگونی از کرم‌ها و ژل های ضد آفتاب در دسترس هستند؛ اما کرم‌های ضد آفتاب موثرترین هستند. ضد آفتاب ها منافذ را بند نمی‌کنند و احساس سبکی زیادی روی پوست ایجاد می کنند.

بهترین ضد آفتاب از نظر کاربران

مضرات قرار گرفتن در معرض نور خورشید

نور خورشید شامل دو نوع اشعه مضر است که به زمین می رسد که به آن ها اشعه UVA و اشعه UVB می گویند.  قرار گرفتن بیش از حد در معرض هر دوی آن ها می توانند منجر به سرطان های پوست شوند. ضمن ایجاد سرطان پوست، کارهایی که هر یک از این اشعه‌ها انجام می‌دهند به شرح زیر است:

  • اشعه های UVA یا اشعه های پیری می توانند پوست شما را زودتر از موعد پیر کنند و باعث ایجاد چین و چروک و لکه های پیری شوند و از شیشه پنجره عبور کنند.
  • اشعه های UVB یا اشعه های سوزان عامل اصلی آفتاب سوختگی هستند و توسط شیشه پنجره مسدود می شوند.

وزارت بهداشت و ایالات متحده آمریکا و آژانس بین المللی سرطان سازمان بهداشت جهانی، اشعه ماوراء بنفش آفتاب و ابزار های مصنوعی مثل تخت های برنزه کننده و لامپ های آفتاب را به عنوان یک منبع سرطان زا شناخته شده اعلام کرده اند. هیچ راه مطمئن و امنی برای برنزه کردن وجود ندارد. هر بار که برنزه می‌شوید، به پوست خود آسیب جدی می‌رسانید. با افزایش این آسیب، پیری پوست خود را تسریع کرده و انواع بیماری ها و سرطان های پوست در شما ایجاد می شود.

بهترین کرم ضد آفتاب

بدانید از چه ضد آفتابی استفاده کنید

بهترین ضد آفتاب جهان، ضد آفتابی است که بارها و بارها از آن استفاده خواهید کرد. آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند که همه از ضد آفتاب هایی استفاده کنند که موارد زیر را ارائه می دهد:

  • محافظت با طیف وسیع محافظت در برابر اشعه های UVA و UVB
  • SPF 30 یا بالاتر
  • مقاومت آب

فرقی نمی کند که از ضد آفتاب پوست چرب استفاده می کنید یا ضد آفتاب پوست خشک فقط به این نکته توجه داشته باشید ضد آفتاب مخصوص پوستتان فاکتور هایی که ذکر کردیم را داشته باشد. ضد آفتابی که موارد فوق را ارائه می دهد به محافظت از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست و سرطان پوست کمک می کند. با این حال، کرم ضد آفتاب به تنهایی نمی تواند به طور کامل از شما محافظت کند. علاوه بر استفاده از ضد آفتاب بر روی پوستی که با لباس پوشانده نشده است، متخصصان پوست توصیه می کنند اقدامات زیر را برای محافظت از پوست خود انجام دهید.

به دنبال مکان هایی باشید که سایه داشته باشند پرتوهای خورشید بین ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر قوی ترین اشعه را دارد..در صورت امکان از لباس های محافظ در برابر آفتاب مانند پیراهن سبک و آستین بلند، شلوار، کلاه لبه پهن و عینک آفتابی با محافظ UV استفاده کنید. برای محافظت موثرتر در برابر نور خورشید، لباس هایی را انتخاب کنید که روی برچسب آن شماره فاکتور محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش وجود دارد.

از سولاریوم خودداری کنید. اشعه ماوراء بنفش نور خورشید و تخت‌های برنزه می‌تواند باعث سرطان پوست و چین و چروک شود. اگر می‌خواهید برنزه به نظر برسید، ممکن است بخواهید از یک محصول برنزه کننده استفاده کنید؛ اما به استفاده از ضد آفتاب با آن ادامه دهید. در نزدیکی ماسه ها، آب دریاچه ها، رودخانه ها و دریا ها احتیاط بیشتری کنید چون که آنها اشعه های مضرآفتاب را منعکس می کنند که می تواند احتمال آفتاب سوختگی را افزایش دهد.

بهترین و سبک ترین ضد افتاب

بهترین ضدآفتاب از نظر پزشکان

بیشتر پزشکان مختصص پوست این عقیده را دارند که کرم ضدآفتاب را حتی باید در خانه، در فصل زمستان و حتی در هوای ابری استفاده کرد. پزشکان معمولا می گویند حتی موقعی که تابش مستقیم آفتاب روی صورت شما وجود ندارد و هوا مه یا ابری است، باز هم اشعه UA که یکی از اشعه های مضر نور آفتاب است در طول روز به آسانی می تواند روی پوست اثر بگذارد و آسیب های جدی به پوستمان وارد کند.

 این اشعه های مضر و مخرب که شامل UA/B/C می شود، می توانند سریع و به راحتی از لایه های پوست بگذرند و به لایه عمقی تر پوست نفوذ کنند؛ به همین خاطر پزشکان متخصص پوست و مو تاکید می کنند که حتی در هوای ابری هم ضدآفتاب خوب و مناسب پوستتان را فراموش نکنید. بهترین ضدآفتاب از نظر پزشکان، ضدآفتابی است که از برند و مارک مشخص شده ای باشد و همچنین باید فاقد هر گونه مواد مضر مثل پارابن، عطر، الکل و غیره باشد.

متخصصان پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30 را توصیه می کنند که 97 درصد از اشعه UVB خورشید را مسدود می کند. SPF های با تعداد بالاتر اندکی بیشتر از اشعه های UVB خورشید را مسدود می کنند، اما هیچ کرم ضد آفتابی نمی تواند 100٪ از اشعه UVB خورشید را مسدود کند.

بدانید چه زمانی باید از ضد آفتاب استفاده کنید

اگر خارج از منزل هستید، باید هر روز روی پوستی که با لباس پوشیده شده نیست، ضد آفتاب بزنید. خورشید در تمام طول سال اشعه های مضر UVA/B/C را می تاباند. حتی در روزهای ابری، تا 80 درصد از اشعه مضر UV خورشید می تواند به ابرها نفوذ کند.

بهترین و پرفروش ترین ضد آفتاب

بدانید چه مقدار از ضد آفتاب استفاده کنید و هر چند وقت یکبار باید آن را استفاده کنید

از کرم ضد آفتاب به اندازه ای استفاده کنید که تمام پوستی که با لباس پوشانده نشده است را بپوشاند. یک روش راحت برای تعیین مقدار مناسب فرآورده ضد آفتاب، قانون دو انگشت است. بدن خود را به 11 بخش تقسیم کنید. به اندازه یک انگشت اشاره و یک انگشت وسط تقسیم کنید. کرم ضدآفتاب را برای پوشاندن هر یک از این قسمت ها استفاده کنید. اگر احساس می کنید خیلی زیاد است، اول یک انگشت را بمالید نیم ساعت صبر کنیدو سپس انگشت دوم را بمالید. فراموش نکنید که روی پاها، گردن، گوش ها و پیشانی تان بمالید. 15 دقیقه قبل از بیرون رفتن از خانه، کرم ضد آفتاب را روی پوست خشک بمالید.

سرطان پوست نیز می تواند روی لب ها ایجاد شود. برای محافظت از لب های خود، از یک بالم لب یا رژ لب حاوی کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید. هنگامی که در خارج از منزل هستید، کرم ضد آفتاب را تقریباً هر دو ساعت یکبار، یا بعد از شنا یا تعریق، طبق دستورالعمل روی محصول، تجدید کنید.

معرفی چند مورد از بهترین مارک ضد آفتاب برای مناسب پوستتان

در این بخش چند مورد از بهترین ضد آفتاب جهان موجود در فروشگاه آنلاین الینو را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید قبل از خرید قیمت ضد آفتاب مورد نظرتان را در سایت مشاهده کنید.

لاروش پوزای

لاروش پوزای La roche Posay برندی فرانسوی است که تخصص آن در زمینه محصولات بهداشتی پوست و مو می باشد.برند لاروش در سال 1975 توسط یک داروساز پرشور و ذوق که می‌خواست راه‌ حل‌های موثر مراقبت از پوست برای بیماران، به ‌خصوصا افرادی که پوست حساس دارند، ایجاد کند، شکل گرفت. این برند شامل محصولاتی مثل رنگ مو، کرم آبرسان، ضدآفتاب پوست چرب، ضدآفتاب پوست خشک و... است.

کرم ضد آفتاب لاروش پوزای دارای محافظت بالا مناسب انواع پوست مخصوصا حساس

فرمول ضد حساسیت و مینیمالیستی به طور ویژه برای پوست های حساس ساخته شده است. بنابراین برای هر نوع پوستی مناسب است.  بعلاوه، دارای محافظ گسترده و پایدار UVA/UVB/مادون قرمز PPD 46، SPF 50+ بدون احساس چربی یا چسبندگی روی پوست است. پس از استفاده از این محصول به هیچ عنوان لکه های سفید ناخوشایند و  احساس ناراحتی را نخواهید داشت. بهترین قسمت برای استفاده ناحیه دور چشم است؛ به دلیل اینکه در فرمولاسیون آن از مواد حساسیت زا استفاده نشده است.

کرم ضد آفتاب لاروش پوزای دارای محافظت بالا مناسب انواع پوست مخصوصا حساس

ضد آفتاب لاروش پوزای مخصوص پوست چرب

ضد آفتاب لاروش پوزای از نوع بی رنگ و ضد براق آن مناسب افرادی است که می خواهند ضد آفتابی مناسب و با کیفیت برای پوست چرب یا حساس خود پیدا کنند و از چربی و براقی پوست خود راضی نیستند. بهترین ضد آفتاب جهان برای پوست چرب ضد آفتابی دارای خاصیت ضد براقی و قافد چربی و پاربن است. همچنین تمام آنها دارای آب درمانی- معدنی چشمه لاروش پوزای با ویژگی التیام بخشی و آنتی‌اکسیدان هستند. محصولات لاروش پوزای برگرفته از چشمه آب گرم La Roche-Posay است.

ضد آفتاب لاروش پوزای مخصوص پوست چرب

ایزدین Isdin

این برند به عنوان بهترین ضدآفتاب دنیا محسوب می شود. تمام محصولات این برند تکنولوژی پیشرفته ای دارند و زیر نظر پزشکان متخصص تولید می شود.

ضد آفتاب سولار ایزدین بی رنگ

کرم ضد آفتاب سولار ایزدین بی رنگ به نام Isdin Solar Allergy است که ضدآفتابی ضد آلرژی است و از علائمی که با آلرژی های نوری و دیگر حساسیت های نوری مانند فتودرماتوز به وجود می آورد، پیشگیری می کند و ایجاد آن ها را کاهش می هد. این فلوئید با +SPF100، پوست را استحکام می بخشد، یعنی به دلیل وجود اکتوئین و فیلترهای UVA/UVB موجود در ساختار آن، مکانیسم طبیعی محافظت از پوست را تقویت می کند و به این ترتیب، پوست در برابر آثار پرتوهای فرابنفش مقاوم تر می شود.

ضد آفتاب سولار ایزدین بی رنگ

ضد آفتاب ضد لک ایزدین پوست حساس

isdin Spot prevent fusion fluid که محافظتی 3 برابر بیشتر از محافظت یک کرم ضد آفتاب با SPF50 ارائه می‌ دهد؛ یک گزینه مناسب برای افرادی است که پوستی بسیار حساس در برابر نورآفتاب دارند. همچنین از ایجاد لک های به وجود آمده از نور آفتاب جلوگیری می‌کند. دارای +SPF50 بوده و از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می‌کند همچنین التهابات و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی را تسکین می‌بخشد و به بازسازی و ترمیم پوست کمک چشم گیری می کند.

ضد آفتاب ضد لک ایزدین پوست حساس

کلینیک

ساخت برند کلینیک Clinique  محصول آمریکا در آگوست 1967 زمانی آغاز شد که ووگ مصاحبه ای را توسط سردبیر خود کارول فیلیپس با دکتر نورمن اورنترایچ منتشر کرد.

ضد آفتاب رنگی کلینیک سوپر        

کرم ضدآفتاب رنگی سوپر دیفنس با SPF 50 دارای رنگ بژ ملایم است به طوریکه پوست را یکدست و یکنواخت می کند.این ضد آفتاب فاقد چربی است و سبب براق شدن و چربی پوست در طول روز نمی شود. به عنوان پرایمر و اماده سازی پوست برای آرایش هم استفاده  می شود.

ضد آفتاب رنگی کلینیک سوپر

کرم ضدآفتاب جوانساز پوست حساس

ضدافتاب جوانساز کلینیک مخصوص پوست حساس یک محافظت کننده قوی برای انواع پوست ها مخصوصا پوست حساس است، که مانع نفوذ اشعه های مضر خورشید به پوست می شود. همچنین از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و مقاومت زیادی در برابر رطوبت و آب دارد.

کرم ضدآفتاب جوانساز پوست حساس

بایودرما Bioderma

بایودرما یک برند فرانسوی خصوصی است. تخصص اصلی این برند، عرضه محصولاتی دارویی برای درمان بیماری های مو، پوست و پوست سر است. این برند بهترین ضدآفتاب دنیا را دارد.

ژل ضد آفتاب بایودرما ضد لک و ضد پیری

ژل کرم ضدآفتاب بایودرما ضدپیری و ضد لک با استفاده از فرمولاسیون قوی که دارد لک های تیره تان را کمرنگ می کند. علاوه بر اینکه صورت را شاداب می کند آثار پیری را تا 28 روز به آرامی از بین می برد. حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین هایی مثل C و E است.

ژل ضد آفتاب بایودرما ضد لک و ضد پیری

ضد آفتاب بایودرما پوست خشک و حساس

این ضد آفتاب دارای فیلتر های محافظتی قوی دربرابر اشعه های uva  و  uvbاست که باعث جلوگیری از آفتاب سوختگی و جلوگیری از پیری زودرس پوست و لک های پوستی می شود. این محصول سبک و زود جذب است. همچنین حاوی ویتامین e که ضد التهاب و تسکین دهنده پوست است. ضدافتاب بایودرما مخصوص پوست های خشک، پوست را آبرسانی هم می کند که باعث رفع خشکی پوست شود.

ضد آفتاب بایودرما پوست خشک و حساس

 

شما می توانید برای خرید و  استعلام قمیت کرم آبرسان، قیمت شامپو، قیمت رنگ مو،  قیمت ماسک مو، قیمت پودر دکلره و سایر محصولات مراقبت از پوست و مو به فروشگاه آنلاین الینو مراجعه کنید.

 

دیدگاهی در مورد “بهترین مارک ضدآفتاب را بشناسید

  1. blank نادیا همتی گفت:

    ضد آفتاب لاروش پوزای مخصوص پوست چرب خیلی خوبه علاوه بر کیفیت و پخش و جذب خوبی که داره چربی پوست رو هم کنترل میکنه

  2. blank هلیا سازگاران گفت:

    ضد لک ایزدین برای کک و مک صورتم خوبه؟؟

  3. blank سیما احمدی گفت:

    کرم ضد آفتاب لاروش پوزای برای پوست خشک و حساس خوبه ؟ رنگیه یا بی رنگ؟؟

  4. blank شقایق حسن زاده گفت:

    ممنون خیلی خوب و کمک کننده بود

  5. blank شهابادی گفت:

    برای اولین باره دارم از ضد آفتاب رنگی کلینیک سوپر استفاده میکنم کیفیت خوبی داره از ضد آفتاب های قبلی که استفاده کردم یه پله بالاتره

  6. blank آیدا داوودی نسب گفت:

    من پوستم مختلطه و کمی هم جوش داره چه ضد آفتابی پیشنهاد میکنید ؟؟

  7. blank فائزه جمالی گفت:

    خیلی وقته از ضد آفتاب سولار ایزدین استفاده میکنم و به جرئت میتونم بگم بهترین ضد آفتابی بوده که تا به حال داشتم

  8. blank دهقانی گفت:

    دوستانی که از کرم ضدآفتاب جوانساز استفاده کردند ممنون میشم از تجربه شون بگن

  9. blank nezami گفت:

    سلام
    من روی صورتم چند تا لک سوختی کوچیک دارم توی توضیحات ژل ضد لک بایودرما گفته بودید در از بین بردن جای لک خوبه میخاستم بدونم برای لک سوختگی هم موثره؟؟

  10. blank hadeseh گفت:

    کلینیک یکی از معتبرترین و بهترین مارک های ضد آفتابه که با قیمت مناسب و کیفیت عالی در بازار عرضه میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *