ای مگ

با بهترین ضد آفتاب ایرانی آشنا شوید

کرم ضد آفتاب ایرانی

بهترین ضد آفتاب ایرانی کدام است؟ در این نوشته تصمیم داریم تا با ارائه اطلاعات مفیدی در مورد نکات مهمی که در هنگام خرید ضدآفتاب باید مورد توجه قرار دهید، به شما در انتخاب و خرید بهترین نوع ضد آفتاب ایرانی کمک کنیم. همچنین با معرفی تعدادی از بهترین مارک های ضدآفتاب، شما را با بهترین برندهای ایرانی این محصول آشنا خواهیم کرد.

همان طور که می دانید استفاده از کرم ضدآفتاب نقش بسیار تأثیر گذاری در مراقبت از سلامت و زیبایی پوست دارد. زیبایی و سلامت پوست یکی از اصلی ترین مولفه های زیبایی در انسان به شمار می رود. به همین دلیل همواره باید نسبت به مراقبت از پوست خود جدی باشیم. پوستی شاداب و سالم می تواند چهره انسان را بسیار جوان تر و زیباتر نشان دهد. شما می توانید با استفاده از  بهترین ضد آفتاب مارک ایرانی از پوست خود در برابر اشعه های مضر آفتاب مراقبت کرده و مانع از آسیب دیدن پوست خود شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا به سوال بهترین کرم ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه؟ پاسخ دهیم.

خرید محصولات لورال با قیمت عالی

معرفی بهترین ضد آفتاب ایرانی

پاسخ به سوال بهترین ضد آفتاب ایرانی چیه؟ به موارد بسیار مختلفی بستگی پیدا می کند. کرم های ضد آفتاب با برندها و مارک های مختلفی در بازار موجود می باشند و هر یک از این مارک ها نیز مدل های مختلفی از این محصول را تولید و در بازار عرضه کرده اند. مدل های مختلف ضد آفتاب دارای ویژگی های مختلفی هستند و هر یک معایب و مزایای خاص خود را دارند.

در واقع برای پاسخ دادن به سوال بهترین ضد آفتاب ایرانی چیست؟ در ابتدا باید نوع و نیازهای پوست خود را بشناسید و بعد با توجه به ویژگی های کرم های ضد آفتاب موجود در بازار اقدام به خرید بهترین ضد آفتاب ایرانی با قیمت مناسب و یا خرید بهترین ضد آفتاب خارجی کنید.

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید کرم ضد آفتاب، مناسب بودن کرمی که انتخاب می کنید با نوع پوست شما است. برای مثال در صورتی که پوست شما چرب است باید از ضد آفتاب پوست چرب که فرمولاسیون آن مخصوص این نوع پوست طراحی و تولید شده است استفاده کنید. معمولا ضد آفتاب هایی که افراد با پوست چرب می توانند استفاده کنند شامل کرم های ضد آفتاب فاقد چربی و پارابن می شوند. این نوع ضد آفتاب ها تأثیر مات کنندگی بیشتری دارند.

همچنین در صورتی که پوست شما حساس است و سریع جوش می زند و یا لک می شود، بهترین ضد آفتاب مارک ایرانی برای شما شامل محصولاتی می شود که مناسب پوست های حساس تولید شده اند و فرمولاسیون خاصی دارند. در صورتی هم که شما از آن دسته افرادی هستید که میزان تعریقتان بالا است و یا ورزشکار هستید بهتر است از کرم های ضد آفتابی که در برابر تعریق و آب مقاوم هستند استفاده کنید.

بهترین کرم ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه؟

بهترین ضد آفتاب ایرانی با قیمت مناسب

همان طور که اشاره کردیم استفاده از کرم ضد آفتاب می تواند از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب جلوگیری کند. اشعه های موجود در نور و گرمای خوشید سرطان زا هستند و به مرور مشکلات پوستی زیادی را ایجاد می کنند. همچنین عدم محافظت از پوست در برابر این اشعه ها می تواند منجر به پیری زودرس پوست شما شود. با توجه به تأثیر چشمگیر و اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست، توصیه می شود در هنگام انتخاب و خرید بیشتر از اینکه به قیمت توجه کنید، توجه داشته باشید که با توجه به ویژگی ها و نیاز پوست شما بهترین ضد آفتاب ایرانی کدام است؟

معمولا بهترین ضد آفتاب ایرانی قیمت مناسبی دارد و شما می توانید به راحتی از میان محصولات موجود مناسب ترین کرم ضد آفتاب را برای پوست خود تهیه کنید. از جمله عواملی که در تعیین قیمت ضد آفتاب تأثیر می گذارند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • برند و مدل کرم ضد آفتاب
  • تاریخ انقضا
  • حجم محصول
  • کیفیت ساخت
  • مواد تشکیل دهنده
  • عامل حفاظتی
  • کشور سازنده
  • و ...

بهترین ضد آفتاب ایرانی با قیمت مناسب را می توانید با توجه به ویژگی های محصول و نوع پوست خود از سایت الینو تهیه کنید. همچنین برای خرید شامپو، خرید رنگ مو، خرید ماسک مو، خرید کرم آبرسان و سایر محصولات زیبایی و بهداشتی کافی است تا سفارش خود را ثبت کرده و محصول مورد نظرتان را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

خرید سروم های اوردینری با کیفیت عالی

بهترین ضد آفتاب ایرانی کدام است؟

 

بهترین ضد آفتاب ایرانی کدام است؟

همان طور که توضیح دادیم انتخاب و خرید بهترین ضد آفتاب ایرانی بستگی به نوع و نیازهای پوست شما دارد. در ادامه به تعدادی از پر طرفدارترین گزینه های موجود در فهرست بهترین نوع ضد آفتاب ایرانی اشاره خواهیم کرد :

نکته مهم: فروشگاه اینترنتی الینو، ضدآفتاب های ایرانی که در این قسمت معرفی شده را موجود ندارد، اما با توجه به درخواست شما در انتهای محتوا چند ضدآفتاب خارجی با قیمت مناسب که مشابه نمونه های داخلی است را معرفی کرده ایم.  برای دیدن این ضدآفتاب ها کلیک کنید. 

ضد آفتاب سینره (CINERE )

یکی از بهترین و پر طرفدارترین برندهای ضد آفتاب ایرانی، برند سینره است. این برند مطرح علاوه بر ضد آفتاب سایر محصولات بهداشتی و مراقبت از زیبایی را نیز با کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه کرده است. کرم های ضد آفتاب برند سینره با SPF های مختلف در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به نوع پوست خود مناسب ترین مدل از این برند را تهیه کنید.

از آن جایی که این برند ایرانی در تولید کرم های ضد آفتاب خود از فیلترهای فیزیکی مانند تیتانیوم دی اکسید و زینک اکساید استفاده کرده است می توانیم آن را به عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی با قیمت مناسب معرفی کنیم. استفاده از پایه های گیاهی و ویتامین E نیز یکی دیگر از امتیازات مثبت محصولات این برند می باشد.

ضد آفتاب سینره (CINERE )

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا

یکی دیگر از گزینه های بهترین نوع ضد آفتاب ایرانی محصولات برند دکتر ژیلا می باشد. این برند نیز علاوه بر ضد آفتاب سایر محصولات زیبایی و سلامت پوست و مو را با کیفیت بالایی تولید کرده است. کرم های ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا طرفداران بسیار زیادی دارند. این کرم ها پوشانندگی خوبی دارند و توانسته اند با کیفیت بالا و قیمت مناسبشان در فهرست بهترین ضد آفتاب مارک ایرانی قرار بگیرند.

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا

کرم ضد آفتاب شون

برند شون با تولید محصولات با کیفیتی برای مراقبت از سلامت پوست و مو طرفداران زیادی پیدا کرده است. کرم های ضد آفتاب این برند فاقد پارابن هستید و به همین دلیل انتخاب بسیار مناسبی برای پوست های حساس می باشند. استفاده از عصاره گیاهان و میوه ها و همچنین کلاژن هیدرولیزه سبب شده است تا کرم های این برند به سلامت پوست و جلوگیری از پیری پوست کمک کنند.

در صورتی که پوست شما حساس است و بعد از استفاده از کرم جوش می زنید می توانید از ضد آفتاب شون به عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب شون

کرم ضد آفتاب هیدرودرم

برند هیدرودرم نیز با تولید محصولات متنوع و متعدد در زمینه مراقبت از زیبایی پوست و مو توانسته است به یکی از مطرح ترین و پر طرفدارترین مارک های ایرانی در این حوزه تبدیل شود. در تهیه کرم های ضد آفتاب این برند از گیاهان مفید برای شادابی پوست مانند آلوئه ‌ورا، چای سبز، هاماملیس و … استفاده شده است.

اگر شما پوست حساس و یا پوست چربی دارید و نمی توانید به راحتی از هر کرم ضد آفتابی استفاده کنید، محصولات برند هیدرودرم می توانند به شما کمک کنند.

کرم ضد آفتاب هیدرودرم

کرم ضد آفتاب مای

یکی دیگر از موارد بهترین ضد آفتاب ایرانی که هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت آن بالا است محصولات برند مای می باشد. کرم های ضد آفتاب مای فاقد چربی هستند و از جوش زدن صورت جلوگیری می کنند. پوشانندگی بالا، ماندگاری مناسب، قیمت خوب و اثر بخشی چشم گیر از جمله امتیازات کرم های ضد آفتاب مای می باشند.

کرم ضد آفتاب مای

در این نوشته با معرفی بهترین ضد آفتاب ایرانی به سوال بهترین کرم ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه؟ پاسخ دادیم. شما می توانید با توجه به نوع و نیاز پوست خود مناسب ترین کرم ضد آفتاب را انتخاب کنید.

شما می توانید برای استعلام قیمت محصولات مراقبت از پوست  و مو از جمله قیمت کرم  ضد آفتاب، قیمت کرم آبرسان، قیمت شامپو، قیمت رنگ مو،  قیمت ماسک مو، قیمت پودر دکلره و سایر محصولات آرایشی بهداشتی به فروشگاه آنلاین الینو مراجعه کنید.

از دیگر محصولاتی که در فروشگاه الینو عرضه می شود می توان به محصولات ایزدین، محصولات بایودرما و محصولات لوراش پوزای اشاره کرد.

ضدآفتاب های خارجی

کرم ضدآفتاب سیمپل

دیدگاهی در مورد “با بهترین ضد آفتاب ایرانی آشنا شوید

  1. blank فاطمه بهرامی گفت:

    چند سالی هست از مارک مای استفاده میکنم خیلی خوبه پخش و جذب خوبی داره

  2. blank ندامی فر گفت:

    میخاستم بدونم از کرم دکتر ژیلا بی رنگ هم موجوده؟

  3. blank مهدیه ترابی گفت:

    خیلی تعریف مارک شون و شنیدم برای پوست خشک و حساس هم ضد آفتاب داره؟؟

  4. blank امیر شاهد گفت:

    دنبال یه ضد آفتاب برای پوست خشک مخصوصا آقایان هستم ممنون میشم راهنماییم کنید

  5. blank زهرا شریفی گفت:

    من به پیشنهاد دوستم از کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا استفاده کردم واقعا عالی بود منکه راضی هستم

  6. blank پریا گفت:

    هیدرودرم ضد آفتاب برای پوست های مختلط هم داره؟؟

  7. blank سیمین بهارلویی گفت:

    سینره هم کیفیت خوبی داره و هم در بین ضد آفتاب ها حجم بهتری داره

  8. blank مهلا رحمدل گفت:

    سینیره تنها مارکیه که در طول این چند سال کیفیت عالی شو حفظ کرده

  9. blank ندا فرخانی گفت:

    شون بهترین ضد آفتابی که استفاده کردم

  10. blank قدمیاری گفت:

    بنظرم مای بهترین ضد آفتابه هم برای همه پوست ها ضد آفتاب داره و هم قیمت مناسبی داره

  11. blank سارا گفت:

    هیچکدومشون دو زار نمی ارزن… فقط ضد آفتاب فیتووان

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلامو وقت بخیر ممنون از همراهیتون

  12. blank naheed گفت:

    من چندین ساله که از مای استفاده میکنه عالیه هم قیمت مناسبی داره و هم کیفیت بی نظیر

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلامو وقت بخیر ممنون از شما که تجربیاتتون در اختیار ما قرار میگزارین

  13. blank mohammadiyan گفت:

    مای برای پوست های خشک هم هست؟؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلامو وقت بخیر اطلاعی راجب محصولات مای ندارم

  14. blank محبوبه کاظمی گفت:

    بنظرم از بین تمامی مارک ها سینره عالیه برای همه نوع پوست

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام ممنون از همراهیتون

  15. blank neda tavakooli گفت:

    سلام من پوستم چربه کمی هم جوش داره ضد آفتاب هیدرودرم برای پوستم بهتره یا سینره؟؟؟

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر اطلاعی از این دو برند ندارم

  16. blank khorsand گفت:

    من هم از مارک مای و هم از دکتر ژیلا استفاده کردم هر دوتاش عالی بوده

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام وقت بخیر سپاس از همراهیتون

  17. blank فاطمه گفت:

    من بهترین ضد آفتاب ایرانی رو براتون سراغ دارم که کاملا گیاهی و تحت لیسانس سوئیس هستش تراست بینظیر که فوق العاده سبکه روی پوست، من خیلی مارکای خارجیم امتحان کرده بودم اما این از لحاظ سبکی و محافظت در مقابل آفتاب عالیه

    1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

      با سلام سپاس فراوان از همراهی گرمتون

  18. blank هنگامه گفت:

    وای من برند made میزنم خیلی عالیه

  19. blank نورا گفت:

    بهترین ضد آفتاب فقط و فقط لدورا، به خاطر اینکه کاملا گیاهی و بدون هیچگونه چربی مضر هست و در برابر اشعه های مضر uvb و uva محافظت می‌کنه ، من که خیلی ازش راضیم

    1. blank حسین خسروی گفت:

      اره عاالیع ولی من بهترش رو هم سراغ دارم اونم از درب کارخونه

    2. blank آزاده گفت:

      منم موافقم عزیزم

  20. blank ندا گفت:

    لاضرر هم خیلی خوبه عجیبه اسمش نبود

    1. blank ندا گفت:

      لافرر

  21. blank صادق محسن پور گفت:

    سلام برند ضدآفتاب آرومکس عالیه تمامی مواد اولیه فرانسوی و آلمانی هست یکمی داخل بازار کم گیر میاد

    1. blank Ashkan گفت:

      ضدافتاب فقط تراست و بس

      1. blank پشتیبان و مشاور الینو گفت:

        با سلام وقت بخیر ممنون از شما که همراه ما هستین

  22. blank صفورا گفت:

    مای جزو بهترینهاست !!!!!!!
    شاید بقیه محصولاتش ولی ضد آفتاب نه. خیلی روی پوست سنگینه وقتی از روی پوست پاک میکنید حس می‌کنی پوستت داره نفس میکشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *