ای مگ

پودر حجم دهنده مو چه ویژگی هایی دارد؟ آیا واقعا تا این اندازه تاثیر گذار است؟

پودر حجم دهنده

پودر حجم دهنده

موهای کم پشت و اصطلاحا خلوت، معضل بسیاری از افراد است. بیشتر افراد زیبایی خود را در گرو پرپشت بودن موهایشان میدانند و البته تا حدودی حق هم دارند. مو با پوشش بیش از 30 درصد سر، یکی از مهمترین عوامل زیبایی هر فردی است. در این میان برای افرادی که موهایشان کمتر است، همواره توصیه های از جانب سایرین میشود. از کوتاه کردن، آفتاب خوردن، استفاده از قرص های مختلف و غیره را ممکن است شنیده باشید. اما شاید کمتر به این موضوع فکر کرده باشید که استفاده از یک محصول حجم دهنده مناسب هم میتواند راهکار مناسبی باشد! پودر حجم دهنده یکی از آن محصولات مناسب است که امروز قصد داریم آن را بررسی کرده و در نهایت برخی از پودرهای حجم دهنده با کیفیت را به شما معرفی کنیم. با الینو همراه باشید

جالب است از عملکرد پودر حجم دهنده مطلع شوید. مواد تشکیل دهنده حجم دهنده در بسیاری از پودرها ، به صورت آلرژن بالا و بدون گلوتن، نارگیل، نیکل، محافظ های آلرژیک بالا، لانولین، MCI / MI، آنتی بیوتیک موضعی، پارابن، سویا و پروپیلن گلیکول است. این دانه های ریز که به صورت پودر درآمده اند، پس از پخش روی موها به موهای شما چسبیده و یک لایه جدید را روی آن تشکیل میدهند. اینگونه که این مواد جدید روی سطح خارجی مو، علاوه بر پرپشت کردن مو، از آنها محافظت نیز میکند. همینطور با مقداری چسبندگی به موهای شما حالت نیز دلخواه نیز میدهد.

خرید محصولات لورال با قیمت عالی

آیا آسیب میزند؟

پودر حجم دهنده انواع متفاوتی در بازار دارد. بیشتر آنها به دلیل مواد متشکله هیچ گونه آسیبی به موها نمیزنند. بسیاری نیز از پودر های حجم دهنده خانگی استفاده میکنند که دستور تهیه آن را در مقاله ای جداگانه توضیح خواهیم داد. اما آسوده خاطر باشید که برندهایی که در ادامه معرفی میکنیم، به هیچ عنوان به موهای شما آسیب نمیزنند و حتی به خوبی از آنها مراقبت میکنند.

پودر حجم دهنده اوسیس

پودر حجم دهنده اوسیس

بی شک یکی از برجسته ترین برندهای خارجی پودر حجم دهنده اوسیس است. این پودر که در کمپانی مطرح شوارتسکف آلمان تولید و عرضه میشود، یکی از با کیفیت ترین و بهترین پودرهای موجود در جهان است. خوشحالیم که میتوانیم در الینو عرضه کننده محصولات اوسیس باشیم.

پودر حجم دهنده کئون

پودر حجم دهنده کئون

یکی دیگر از برندهای ارزشمند و قابل اعتماد در دنیا برند کئون محصول شهر آمستردام در کشور هلند است. کئون با اخذ تمامی تاییده های اروپا و جهان اکنون تبدیل به یکی از قوی ترین و جذاب ترین برندهای دنیا شده است. اما تمام محصولات کئون  تنها یک چیز را یدک میکشند. کیفیت فوق العاده! پودر حجم کئون اکنون در دستان استایلیست های مطرح جهان نظیر الهام مستور ، جورجی کات و … است که این نشان از کیفیت آن دارد

پودر حجم دهنده پشینت

پودر حجم دهنده پشینت

اما در این میان یک نام برای ایرانیان به سبب همسایگی بسیار آشناست! پودر حجم دهنده پشینت یک پودر حجم دهنده سبک، قیمت مناسب، با کیفیت و جذاب است که مخاطبین زیادی دارد. این پودر میتواند موهای شما را به حجم دلخواه درآورده و از حالت آن محافظت کند.

از دیگر محصولاتی که در فروشگاه الینو عرضه می شود می توان به سرم های اوردینری، محصولات بایودرما و محصولات لوراش پوزای اشاره کرد.

الینو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

الینو مگ در اینستاگرام
الینو مگ در پینترست
الینو مگ در توئیتر
الینو مگ در یوتیوب
الینو در آپارات

از اینکه در این مقاله با « پودر حجم دهنده مو چه کاربردی دارد؟ آیا واقعا تا این اندازه تاثیر گذار است؟ » همراه ما بودید صمیمانه سپاسگذاریم. امیدواریم که بتوانیم در راستای سلامت، مد و زیبایی شما مفید باشیم

eleeno logo

همچنان در مجله مد و زیبایی الینو بمانید

شامپو خشک چیست؟ چند واقعیت عجیب درباره شامپو خشک که نمیدانید
الهام مستور استایلیست مجله ووگ
تابستان و اهمیت مراقبت از پوست
تاثیرات شادی بر سلامتی
برنز کردن پوست در تابستان
زیبایی پوست و 7 نکته کلیدی برای زیباتر و جذاب تر شدن شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *