ای مگ

روز جهانی مو فرفری ها دقیقا چه روزی است و چرا خاص شده است؟

مو فرفری ها

روز جهانی مو فرفری ها:

روز جهانی مو فرفری ها این روزها در فضای مجازی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. آیا روز جهانی مو فرفری ها واقعا در تقویم وجود دارد. با ما همراه باشید. اواسط سال گذشته موج عظیمی از روز جهانی مو فرفری ها و تبریک مو فرفری ها به یکدیگر در فضای مجازی به راه افتاد ولی بعد از ساعاتی این خبر به شایعه بدل شد و مشخص شد که روز جهانی موفرفری ها در ماه می است آن خبر شایعه بوده است. همین اتفاق بهانه ای شد تا به مناسبت نزدیک بودن این روز مطالب جذابی را در مورد مو فرفری ها اعلام کرده و برای تمام محصولات فر کننده مو تخفیف ویژه قائل شویم. الینو این روز ویژه را به همه ی مو فرفری ها تبریک میگوید. در انتهای مطلب محصولات مخصوص موی فر قرار داده شده است

22 می برابر یکم خرداد ماه روز جهانی مو فرفری ها مبارک

راهنمایی های مراقبت از مو فرفری ها:

هر کسی که موهای فر و زیبا دارد، حداقل از یک نفر که موی لخت دارد شنیده است، “موهای شما خیلی زیبا است، آرزو می کنم که من هم جزء مو فرفری ها بوده و موی فرفری داشته باشم!” آنها بسیار تعریف میکنند و لذت میبرند اما داشتن حتی یک روز موی فرفری بسیار سخت تر از آن است که به نظر می رسد. خبر خوب برای مو فرفری ها این است که شما در جای مناسب هستید تا ساده ترین و سالم ترین موهای معمولی خود را برای همیشه پیدا کنید. اول، راهنمای ساده امواج و فرها را برای براق و قوی نگه داشتن مو دنبال کنید. برای داشتن مو های فر سالم من به شما خرید ماسک موی مناسب را پیشنهاد میکنم. سپس، به چند مدل موی ساده که می توانید پیش از آماده شدن قهوه صبحانه آماده کنید، پیش بروید.

یکی از برند های معروف در زمینه مراقبت از مو برند آلپسین است از جمله محصولات آلپسین می توان به شامپو ضد ریزش آلپسین، شامپو ضد شوره سر آلپسین، تونیک آبرسان مو آلپسین و … اشاره کرد.

محصولات مخصوص موی فر

همیشه موهای خود را از قسمت پایین شروع و بعد به بالاتر شانه کنید

شانه کردن موها به صورت دسته بندی شده از پایین به بالا به شما اجازه می دهد تا هر گره را به آرامی جدا کنید، به جای اینکه همه آنها را به سمت پایین بکشید.

مو فرفری ها Curly hair

شانه زدن مو Comb Hair

 

آهسته شروع کرده و موها را تا پایان تقسیم بندی کنید

تقسیم بندی در پایان اتفاق خوبی نیست ( بدون توجه به آنهایی که میتوانند موهایشان را خوب فرفری کنند). اگر میخواهید فرهای سالم را که تازه و بی روح به نظر می رسند مرتب کنید، هر 6 تا 8 هفته به آرایشگر مراجعه کنید

قیچی زدن مو فرفری ها

مرتب نگه داشتن مو Trim Curly Hair

 

از کوکتلینگ مناسب برای تنظیم رژیم مراقبت از موی خود استفاده کنید.

کوکتل ها محصولاتی هستند که به راحتی دو یا چند محصول را با هم مخلوط می کند تا نیازهای خاص یک ظاهر خاص خود را برآورده کنید. کوکتل های مناسب مو فرفری ها: سرم، موس حالت دهنده و روغن آرگان به همراه ژل روغنی می شود.

مواد مخلوط مو فرفری ها Cocktailing

کوکتلینگ Cocktailing

 

از شانه های دندانه درشت استفاده کنید. هرگز از برس استفاده نکنید

مو فرفری ها در توده های خود آسیب پذیرترند و امکان خرابی مو در هر توده بیشتر است. با استفاده از یک شانه دندانه بزرگ، منطقه شلوغ موهای خود را مرتب کرده و با الگوی طبیعی شانه بزنید تا آسیب به حداقل برسد. (فراموش نکنید که از پایین شروع کنید – به نکته # 1 توجه کنید!)

فروشگاه انلاین الینو انواع محصولات زیبایی  و مراقبت از مو برند نلی را به شما عزیزان عرضه می کند از جمله محصولات نلی می توان به شامپو و اسپری حالت دهنه اشاره کرد.

شانه مو فرفری ها

شانه دندانه بزرگ wide-tooth comb

 

یک درمان مناسب را تا به انتهای خود دنبال کنید.

هنگامی که موهای شما به دلیل شرایط حتی یک مرحله خشک یا آسیب دیده میشود، آنچه شما نباید انجام دهید این است از محصولات متنوع استفاده کنید. به سادگی از نوک انگشتان خود برای استفاده از مقداری کرم نرم کننده و ویتامینه یا روغن مو و یا اسپری دوفاز ترمیم کننده به انتهای موهای خود استفاده کنید و به آنها رطوبت بیشتری بدهید.

تغذیه مو فرفری ها

تغذیه مو Hair Repair

 

از “ترفند آناناس” استفاده کنید تا یک شبه تغییر را احساس کنید

Pineappling یک تکنیک است که در آن مو در بالاترین نقطه سر (معمولا قبل از خواب) جمع شده است. این کار باعث محافظت از الگوی مو بوده، در حالی که باعث حفظ حجم طبیعی موی شما می شود. به راحتی آن را باز کرده و بیرون بیاورید و زمانی که آماده بودید آن را بپوشانید.

آناناسی شدن مو فرفری ها

ترفند آناناسی pineapple trick

 

با استفاده سشوار دیسپانسر دار همواره حالت موهای رو زیبا نگه دارید

از سشوار با سری دیسپانسر استفاده کنید، از دست رفته است. یک پخش کننده یا دسپانسر که در سشوارها یک اتصال دلخواه است، موجب می شود که بسیاری از جرقه ها و الکتریسیه هایی که در هنگام خشک کردن موها به وجود می آید، به حداقل برسد. به علاوه، این می تواند به شما کمک کند تا حتی الگوی فرهای خود را تقویت کرده و حجم آنها را افزایش دهید.

برای استفاده از این روش، ابتدا رطوبت اضافی در موهای خود را پس از دوش گرفتن بگیرید. اگر موهای شما خشک است، مقداری آب یا دوفاز ضد گره به آن بزنید، سپس یک موس یا اسپری حاوی محافظ حرارتی استفاده کنید. با استفاده از انگشتان خود هر پیچ را به شکل دلخواه بچرخانید، سپس رشته های خود را به سری دیسپانسر پیچانده و آن را در اطراف موهای خود قرار دهید. تکرار کنید تا زمانی که همه چیز ایده آل شما شود

حالت مو فرفری ها

حالت دادن مو Styling

 

در آموزش های بعدی مراحل حالت دادن به موهای فر بلند رو برای مو فرفری ها توضیح خواهیم داد. برای استفاده از مشاوره رایگان میتونین سوالات خودتون رو در بخش دیدگاه ها ثبت کنین و یا از طریق راه های زیر با ما تماس بگیرین و پاسختون رو سریع دریافت کنین.

راه های ارتباطی با الینو

همچنین محصولات مراقبتی و زیبایی مو فرفری ها برای موی فر رو می تونین از الینو بررسی و خریداری کنین

محصولات موی فر

از دیگر محصولاتی که در فروشگاه الینو عرضه می شود می توان به سرم های اوردینری، محصولات بایودرما و محصولات لوراش پوزای اشاره کرد.

روز جهانی کچل ها و نکات جذاب این روز که آن را خاص کرده است
روز جهانی زن چه روزی است؟
شامپو خشک چیست؟ چند واقعیت عجیب درباره شامپو خشک که نمیدانید
شامپو ضد ریزش واقعا در کاهش ریزش موی سر تاثیرگذار است؟
از سایر برندهای روز دنیا در الینو دیدن نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *