ای مگ, برنزه شو!

برنز کردن پوست در تابستان

سلام تابستان

برنز کردن پوست در تابستان

نور آفتاب نشانه حیات و زندگیه. تابش نور خورشید حس نشاط و شادابی رو میده و البته بدن اکثر ویتامین D مورد نیازش رو توسط  پوست از نور خورشید جذب می کنه علاوه بر این ها نور خورشید باعث ضد عفونی شدن بیماری های پوستی هم میشه. با همه این ها باید توجه داشت قرار گرفتن در نور شدید خورشید به مدت طولانی، باعث از دست رفتن لطافت پوست و پیری زود رس اون میشه. دور چشم ها رو چروک و احتمال بیماری های سرطان پوست رو به شدت بالا میبره.

 

برنز کردن چیست؟

برنز کردن پوست در تابستان یا همون تیره شدن پوست به دلیل تابش نور آفتاب هست. امروز این تغییر رنگ پوست در دنیای مد و فشن طرفداران فوق العاده ای داره و خیلی ها اون رو میپسندن. برنزه شدن اثر واکنش هایی هست که پوست در مقابل تابش خورشید برای محافظت از خودش نشون میده. دقیق تر بخوایم بگیم اینطوره که سلول های ملانوسیت، ملانین بیشتری برای محافظت از پوست آزاد می کنن که این تولید ملانین باعث تغییر رنگ و تیره شدن پوست میشه. این واکنش ممکنه منجر به ظاهر شدن کک و مک و لکه های تیره بشه و متاسفانه صدمه دائمی پوست رو همراه داشته باشه.

 

مراقبت ها

دقت داشته باشین بدون محافظت از پوست به هیچ وجه اقدام به برنز کردن نکنین چون نه تنها نتیجه مطلوب نخواهد داشت بلکه آسیب های جدی به پوست وارد میشه. در فصل تابستان با توجه به اینکه خیلی بیشتر در معرض آفتاب قرار میگیریم باید توجه ویژه ای به مراقبت از پوست داشته باشیم. کودکان دلبند رو فراموش نکنین این عزیزان به مراتب پوستی حساس تر و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. آسیب های پوستی حین برنز کردن پوست در تابستان به سادگی درمان نمیشن و بهترین راه حل مراقبت و پیشگیری از آسیب اون هست.

 

ضد آفتاب های کروتن

hello summer girl

محصولات «کروتن» ساخت کشور فرانسه با SPF های مختلف، انتخاب خوبی برای یک حمام آفتاب لذت‌ بخش هست. نور مستقیم آفتاب، بر زیبایی و شادابی پوست تاثیر میذاره؛ در کروتن برای محافظت بیشتر از پوست، از فیلترهای مختلفی استفاده شده. همچنین آفتاب باعث از دست‌ رفتن آب پوست و خشک‌ شدن اون میشه که کروتن برای جبران این حالت، چربی مناسبی به محصولات داده تا از پوست در برابر خشک‌ شدن مراقبت به عمل بیاره. همین‌ طور با افزودن عناصر آبرسان، رطوبت پوست رو به مراتب حفظ میکنه.

در آموزش های بعدی مراحل برنز شدن پوست توسط خورشید و دستگاه های UV مصنوعی، اقدامات بهداشتی مهم قبل از برنزه کردن و مراقب و نگهداری اون آماده می کنیم.

راه های ارتباطی

با استفاده از مشاوره رایگان میتونین سوالات خودتون رو در بخش دیدگاه ها ثبت کنین و یا از طریق راه های زیر با ما تماس گرفته و پاسختون رو سریع دریافت کنین

تلفن:

02634645960
09056187130

تلگرام: @eleeno

همچنین محصولات مراقبتی کروتن رو می تونین از فروشگاه آنلاین بررسی و خریداری کنین

ضد آفتاب ها و کرم های مخصوص برنز

تابستان و اهمیت مراقبت از پوست

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *